نسخه چاپی

برگزاری طرح نشاط و تعالی در البرز

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) استان البرز از برگزاری طرح نشاط و تعالی در ایام تابستان خبر داد.

به گزارش نما، سرهنگ سلیمان شکری، در گفت وگو با ایسنا، گفت: این طرح با هدف پرکردن اوقات فراغت جوانان و ایجاد زمینه مناسب برای شناسایی استعداد های آنان اجرایی شده است.

وی افزود: در این طرح برنامه‌های متنوعی گنجانده شده است که زمینه هدایت فکری و جلوگیری از آسیب‌های فرهنگی را در جوانان ایجاد می‌کند و بدون شک توجه به اوقات فراغت جوانان و غنی سازی آن یکی از راه‌های مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است.

شکری خاطرنشان کرد: در حال حاضر در دورانی قرار گرفته‌یم که دشمنان تلاش دارند از کوچکترین ضعف و غفلت ما استفاده و با استفاده از ابرازها و برنامه‌های گوناگون به فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی کشور ضربه وارد کنند.

وی ادامه داد: طرح نشاط و تعالی از جمله طرح‌های ارزشمندی است که اجرای آن موجب تقویت ارزش‌های دینی و اعتقادی جوانان و نوجوانان می‌شود و در اجرای این طرح برنامه‌های متنوع، اردوی آموزشی،‌ تفریحی و زیارتی برای اوقات فراغت جوانان در پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج در نظر گرفته شده است.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) در پایان گفت: با اجرای این طرح زمینه جذب جوانان و نوجوانان بیشتری به بسیج فراهم می‌شوند که این امر در نهایت قدرت بیشتر نظام را در پی خواهد داشت.

۱۳۹۲/۴/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...