نسخه چاپی

آموزش منافقین توسط آمریكا در صحرای نوادا

عکس خبري -آموزش منافقين توسط آمريکا در صحراي نوادا

آمریكا در صحرای نوادا به نیروهای مجاهدین خلق، آموزش‌هایی را نظیر ردیابی تماس‌ها، رمز نویسی، آموزش‌های مربوط به تسلیحات و تاكتیك‌های واحدهای كوچك را آموزش داده است.

یک روزنامه‌نگار معروف آمریکایی فاش کرد که آمریکا در محلی محرمانه در صحرای نوادا اقدام به آموزش گروهک تروریستی منافقین برای انجام عملیات در ایران کرده است.

به گزارش فارس به نقل از روزنامه آمریکایی "نیویورکر"، "سیمون هرش" روزنامه نگار معروف آمریکایی فاش کرد که "فرماندهی عملیات مشترک آمریکا" در مکانی محرمانه در صحرای نوادای این کشور اقدام به آموزش گروه‌های مخالف نظام ایران کرده است.

سیمون هرش در ادامه گزارش خود نوشته است که آمریکا از سال 2005 آموزش نیروهای "مجاهدین خلق" [منافقین] را آغاز کرده است، اگر چه مجاهدین خلق از جمله گروه‌هایی هستند که در لیست گروه‌های تروریستی آمریکا قرار دارند.

بر اساس این گزارش، آمریکا در صحرای نوادا به نیروهای مجاهدین خلق، آموزش‌هایی را نظیر ردیابی تماس‌ها، رمز نویسی، آموزش‌های مربوط به تسلیحات و تاکتیک‌های واحدهای کوچک را آموزش داده است.

سیمون هرش که این سخنان را به نقل از یک مقام اطلاعاتی برجسته سابق آمریکا مطرح کرده، افزود که آموزش‌ها به مجاهدین خلق تا پیش از به قدرت رسیدن "باراک اوباما" رئیس جمهور آمریکا ادامه داشته است.

ماه گذشته شبکه خبری "ان‌بی‌سی" آمریکا طی گزارشی به بررسی دست داشتن گروهک منافقین در ترور 5 دانشمند هسته‌ای ایران پرداخت.

همچنین این گروهک تروریستی عملیات مختلفی را در بخش‌های گوناگون ایران انجام داده‌اند که حاصل آن کشته شدن صدها شهروند بی‌گناه ایرانی بوده است.

۱۳۹۱/۱/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...