نسخه چاپی

ماجدي:

"حضور جباری در سپاهان قطعی نیست"

عکس خبري -"حضور جباري در سپاهان قطعي نيست"

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: مجتبی جباری بازیكن بزرگی است اما می‌توانست تصمیم بهتری بگیرد.

به گزارش نما، میرشاد ماجدی در گفت‌وگو با تسنیم در خصوص پیوستن مجتبی جباری به تیم سپاهان اصفهان اظهار داشت: هر چقدر فکر می‌کنم نمی‌دانم چه چیزی در این مورد بگویم. ما در اوکراین حضور داریم و تنها خبرها را می‌شنویم.

وی درباره اینکه آیا در این زمینه باشگاه استقلال به دلیل انتشار بیانیه مقصر است؟ گفت: بحث مقصر بودن مطرح نیست. زمانی که باشگاه بیانیه می‌دهد ما نیز که زیرمجموعه باشگاه هستیم، نمی‌توانیم نظری دهیم. در مسائلی این چنینی یک طرف بازیکن قرار دارد و یک طرف باشگاه.

سرپرست تیم استقلال ادامه داد: مجتبی جباری بازیکن بزرگی است و برای استقلال زحمت کشیده اما می‌توانست تصمیم بهتری بگیرد. بهتر است در این مورد کسانی صحبت کنند که ذینفع هستند و برای عقد قرارداد با این بازیکن پا پیش گذاشته‌اند.

ماجدی در مورد اینکه قلعه‌نویی از این مسئله باخبر شده است، عنوان کرد: هنوز قلعه‌نویی را ندیده‌ام که بدانم با خبر شده است یا نه.

وی درباره اعتراض 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس به خریدهای سپاهان در فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: در این نوع اتفاقات بحث مالی در میان است. رسانه‌ها بهتر می‌دانند وقتی یک باشگاه می‌تواند بازیکنی بگیرد و یک باشگاه دیگر نمی‌تواند این کار را انجام دهد چه معنی دارد. منابع مالی سپاهان قابل مقایسه با استقلال نیست.

سرپرست استقلال افزود: من نمی‌توانم بگویم باشگاه در مورد جباری کوتاهی کرده یا نه چون مثل این می‌ماند که 2 نفر با یکدیگر دعوا کنند و دلیل این دعوا را از شخص سوم بپرسید.

وی تاکید کرد: درست است که خبر رفتن جباری به سپاهان منتشر شده اما فکر نمی‌کنم حضورش در این تیم قطعی شده باشد.

ماجدی در خصوص شایعه پیوستن خسرو حیدری به سپاهان گفت: اکنون در خارج از کشور هستیم و تنها خبرها را می‌شنویم. مدیریت باشگاه در ایران حضور دارد و سعی می‌کند بهترین‌ها را برای باشگاه استقلال بگیرد.

وی درباره اظهارات محمد رویانیان مبنی بر اینکه اگر استقلال مشکل مالی دارد چطور در اوکراین اردو زده است عنوان کرد: شرایط این اردو ویژه است چرا که با درایت قلعه‌نویی و دوستانش و همچنین مدیریت فتح‌الله‌زاده با حداقل هزینه‌ها به اوکراین سفر کرده‌ایم و میهمان تیم دیناموکیف هستیم. رفتن ما به اوکراین به سرمربی و مدیریت باشگاه بر می‌گردد که این شرایط را به وجود آوردند.

سرپرست استقلال درباره اردوی اوکراین خاطرنشان کرد: هتل محل اقامت و همچنین کمپ تمرینی ما عالی است و خوشحالیم علیرغم اینکه تیم‌ها نتوانستند اردوی آمادگی خود را در خارج از کشور برگزار کنند ما با شرایط ویژه در اوکراین حضور داریم. ای کاش همه بازیکنان بودند ولی باز خدا را شکر می‌کنیم که 2،3 بازیکن تا چند روز دیگر به ما اضافه می‌شوند.

۱۳۹۲/۴/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...