نسخه چاپی

رویانیان اختیارات رییس‌جمهور را به قالیباف داد!

عکس خبري -رويانيان اختيارات رييس‌جمهور را به قاليباف داد!

محمد رویانیان، رییس ستاد سوخت، کل اختیار رییس جمهور را به محمد باقر قالیباف شهردار تهران داد!

به گزارش خبرگزاری فارس، رییس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور در گفت‌وگو با یکی از سایت‌های خبری با تاکید بر اینکه مشکل ترافیک تهران با اختیار حل نمی‌شود، اعلام کرد: کل اختیار آقای احمدی‌نژاد را می‌دهیم به آقای قالیباف! وی در نتیجه‌گیری خود از اين اظهارات گفت: آقای قالیباف چه کاری می‌خواهد بکند؟ و ادامه داد: شما که تونل می‌زنید و BRT هم راه می‌اندازید!

در واکنش به این اظهارات، مدیر روابط عمومی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران با طرح این سوال که اگر «اختیار» مشکل ترافیک را حل نمی‌کند، پس چرا تمام اختیارات از جمله کل امکانات و منابع را به خود اختصاص داده‌اید؟ گفت: علاوه بر این چرا منابع مالی مورد نیاز حمل‌و‌نقل عمومی که به موجب قانون موظف به پرداخت کامل و به موقع آن می‌باشید را با تاخیر بسیار و آن هم به صورت قطره‌چکانی پرداخت می‌کنید؟

وی با تاکید بر اینکه بعید است مسوولی مانند رییس ستاد سوخت قادر باشد کل اختیار رییس‌جمهور محترم را به فرد دیگری بدهد، به ویژه اگر آن فرد شهردار تهران باشد، افزود: اگر ایشان چنین قدرتی داشتند و این تفویض اختیار حتی برای یک هفته اجرایی می‌شد، خود ایشان مشاهده می‌کردند با این همه اختیار چه کارهایی می‌توان انجام داد.

۱۳۹۱/۱/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...