نسخه چاپی

"لامبورگینی" شاهزاده قطری در لندن نابود می شود

عکس خبري - "لامبورگيني" شاهزاده قطري در لندن نابود مي شود

پلیس لندن خوروی "لامبورگینی" یك شاهزاده قطری را كه به علت نداشتن بیمه در خیابان های این شهر توقیف شده بود، برای عموم به نمایش گذاشت؛ این خودرو قرار است به طور كامل منهدم شود.

به گزارش نما به نقل از العالم، پلیس اسکاتلندیارد یک "لامبورگینی آونتادور" را که هفته گذشته توقیف شده بود، با هدف هشدار به رانندگان خودروهای فاقد بیمه برای عموم به نمایش گذاشت.

منابع خبری در آن موقع اعلام کردند که این خودروی گرانقیمت متعلق به یک شاهزاده قطری است .
قرار است این خودروی بنفش به علت تردد در خیابانهای لندن بدون بیمه، کاملا منهدم شود. از سوی دیگر به گفته روزنامه "ایندیپندنت" پلیس اسکاتلندیارد در حال بررسی امکان شکایت علیه مالک این خودرو است.
این روزنامه افزود: پلیس اسکاتلندیارد ماه گذشته، عملیات موسوم به "کوبو" را علیه خودروهای فاقد بیمه نامه اجرا و در مدت یک روز 656 خودرو را توقیف کرد.
ایندیپندنت به نقل از سخنگوی پلیس نوشت که اسکاتلندیارد شمار زیادی خودرو از انواع مختلف را ضبط و توقیف کرده است که در میان آنها خودروهای اسپورت نیز به چشم می خورد. یکی از این خودروها، "لامبورگینی" و دیگری "فراری" بود. بیشتر خودورهای توقیف شده نابود شدند.
پلیس لندن اعلام کرده است که مالک خودروی لامبورگینی نتوانسته است داشتن گواهینامه و بیمه نامه خودرو را به پلیس اثبات کند. به همین دلیل مأموران خودروی مذکور را به پارکینگ منتقل کردند.

۱۳۹۲/۴/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...