نسخه چاپی

رهبر انقلاب به ما تذكر ندادند/ پیش‌بینی من درست بود "

به گزارش نما:

رهبر انقلاب به ما تذکر ندادند
جهان: عزت ا... ضرغامی، رئیس رسانه ملی گفت: مقام معظم رهبری در ایام تبلیغات انتخابات اخیر یک تذکر هم به رسانه ملی ندادند.


فرار احمد الاسیر با لباس زنانه
مشرق: روزنامه السفیر لبنان نوشت، احمد الاسیر و برادرش به همراه تعدادی از عناصر تروریست با لباس زنانه از شهر صیدا گریخته اند.


می‌گفتند کار ارزشی شکست می خورد!
رجا: حامد زمانی، خواننده موسیقی پاپ کشورمان در خصوص اینکه چرا بیشتر ترانه‌هایی با مضمون ارزشی را اجرا می‌کند، گفت: در ابتدا که می‌خواستم این نوع کارها را اجرا کنم، همه در گوش من زمزمه می‌کردند که کار ارزشی مترداف با سقوط و ریزش مخاطب و محکوم به شکست است، اما من هدف ارزشمندی را برای خودم ترسیم کرده بودم و خوشبختانه در این راه شکست نخوردم.


گزارش حادثه 22 بهمن قم آماده شد
جهان: منصور حقیقت‌پور، رئیس کمیته بررسی حادثه 22 بهمن قم از پایان کار بررسی‌های این کمیسیون و از ارسال گزارش کار این پرونده به کمیسیون امنیت ملی خبر داد.



خانم معلم‌ها، چادر نپوشند
رسا: حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی در نخستین روز از اجلاس رؤسای آموزش و پرورش سراسر کشور درباره معلمان خانم در مدارس گفت: به معلمان خانم بگویید با چادر مشکی سر کلاس نروند، بلکه چادر مشکی برای رفت و آمد در خیابان است؛ بنده هم هر روز عبای سیاه نمی پوشم.


پیش‌بینی من درست بود
تسنیم: محمدرضا عارف، معاون اول دولت اصلاحات با اشاره به اینکه از مدتها پیش مشارکت بالای 70 درصد را پیش‌بینی می‌کردم، گفت: پرداختن به مطالبات سیاسی مردم حایز اهمیت است و نباید این مطالبات رها شود.



روزه سکوت گرفتم
تسنیم: مصطفی کواکبیان، دبیر کل حزب مردم‌سالاری گفت: من مدتی است که روزه سکوت گرفته‌ام.


اعتراض جالب نماینده پارلمان انگلیس
قدس آنلاین: لرد نظیر، نماینده پارلمان انگلیس تصمیم شرکت‌های ماهواره‌ای بین‌المللی مبنی بر قطع پخش برنامه‌های شبکه‌های ایرانی را محکوم کرد و این ممنوعیت را نتیجه اقدامات لابی صهیونیست خواند.


بازداشت 71 ایرانی در اندونزی
ایسنا: پلیس اندونزی 71 ایرانی را دستگیر کرد. گفته می‌شود که این افراد قصد داشته اند تا به صورت غیرقانونی از طریق آب‌های منطقه لباک در جنوب اندونزی خود را به جزیره کریسمس استرالیا برسانند.

۱۳۹۲/۴/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...