نسخه چاپی

سرلیست جبهه پایداری مشخص شد

سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با بیان اینكه فهرست انتخاباتی این جبهه تا دقایقی دیگر اعلام می شود، خبر از سرلیستی مرتضی آقاتهرانی در فهرست انتخاباتی جبهه پایداری داد.

به نقل از مهر، کامران باقری لنکرانی روز چهارشنبه در حاشیه همایش انقلاب اسلامی، انتخابات مجلس و بیداری اسلامی در جمع خبرنگاران درباره اینکه فهرست انتخاباتی جبهه پایداری چه زمانی اعلام می شود، گفت: ان شاء الله تا دقایقی دیگر اسامی 30 نفر از نامزدهای این جبهه در حوزه انتخابیه تهران اعلام می شود. همچنین در این فهرست همپوشانی با جبهه متحد اصولگرایان لحاظ شده است.

لنکرانی در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر که از وی پرسید سرلیست جبهه پایداری چه کسی است و آیا حداد عادل به عنوان سرلیست انتخاب می شود؟ اظهار داشت: دبیر جبهه پایداری به عنوان محوریت لیست انتخاب شده است. البته درباره نامزدهای دیگر این جبهه باید بگویم با توجه به صلاحیت های کاندیداها تصمیم گیری می کنیم و به وابستگی آنها و به گروه ها و دسته های آنان توجهی نداریم.

این فعال سیاسی ادامه داد: در جبهه پایداری تاکید داریم که یک جبهه گفتمانی هستیم و خاصیت این جبهه این است که در مناسبات قدرت و تصرف صندلی های مجلس تشکیل نشده است و فقط به دنبال ترویج گفتمان است.

۱۳۹۰/۱۱/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...