نسخه چاپی

واكنش هنیه به ادعای رژیم صهیونیستی

عکس خبري -واکنش هنيه به ادعاي رژيم صهيونيستي

نخست‌وزیر دولت منتخب فلسطین در واكنش به ادعاهای رژیم صهیونیستی مبنی بر شلیك موشك به شهر"ایلات" تاكید كرد كه گروه‌های فلسطینی هیچ ارتباطی با موشك‌باران ایلات ندارند.

به گزارش نمابه نقل از فارس، "اسماعیل هنیه" طی اظهاراتی در خطبه‌های نماز جمعه گفت: تاکید می‌کنم که غزه و یا گروه‌های مقاومت فلسطینی هیچ ارتباطی با آنچه در مورد ایلات و بمباران گفته می‌شود، ندارند؛ فلسطینی‌ها در داخل اراضی فلسطینی و داخل مرزهای فلسطین رفت و آمد دارند.

وی افزود: دولت فلسطین این موضوع را پیگیری می‌کند و به همه گروه‌های فلسطینی تاکید کرده است که در چارچوب خاک فلسطین باقی بمانند و همه این گروه‌ها تاکید کرده‌اند که هیچ ارتباط دور و نزدیک با این ماجرا ندارند.

هنیه همچنین اظهار داشت: باید کشورهای عربی با هر گونه تجاوزات علیه غزه از سوی رژیم اسرائیل که اکنون تهدیدات خود را افزایش داده است، مقابله کنند.

منابع امنیتی رژیم صهیونیستی چند روز پیش مدعی شدند که 3 فروند موشک گراد به شهر"ایلات" واقع در جنوب سرزمین اشغالی و مرز صحرای سیناء اصابت کرده است.

هنوز هیچ طرفی مسئولیت شلیک این موشک‌ها را بر عهده نگرفته است. در همین رابطه "بنی گانتس" رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی بار دیگر تهدید کرد: اسرائیل سیاست خود را از امروز به بعد تغییر داده است و هر گونه حمله‌ای به جنوب اسرائیل خواه از غزه باشد و یا از سیناء، حماس مسئول آن است و به آن پاسخ خواهیم داد.

۱۳۹۱/۱/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...