نسخه چاپی

فرهنگسراي انقلاب اسلامي برگزار مي كند

آئین تجلیل از برگزیدگان نخستین جشنواره «مهاجرانه ها»

«مهاجرانه‌ها» نخستین جشنواره علمی، ادبی، هنری حركت های جهادی كه به همت فرهنگسرای انقلاب اسلامی برگزار شد، دوشنبه هفدهم تیر ماه با حضور فعالان اردوهای جهادی و با تقدیر از برگزیدگان به كار خود پایان می دهد.

به گزارش روابط عمومي فرهنگسراي انقلاب اسلامي، در اين مراسم مهندس عليرضا افشار، قائم مقام وزير كشور در امور اجتماعي و فرهنگي و وحيد كمرروستا، دبير مركز مطالعات و حركت هاي جهادي و حضور مي يابند و از برگزيدگان جشنواره مهاجرانه ها تقدير مي كنند.

همزمان با برگزاري آيين اختتاميه كتاب «مهاجرانه ها» شامل آثار برگزيده جشنواره مهاجرانه ها مي شود و آثار برگزيده فيلم كوتاه و مستند نيز در قالب نرم افزار چند رسانه اي در اختيار علاقمندان قرار مي گيرد.

همزمان با برگزاري مراسم اختتاميه عكس هاي برگزيده جشنواره در نگارخانه مهر فرهنگ سرا به نمايش در مي آيد.

جشنواره مهاجرانه‌ها با محوريت روحيه جهادی و تبيين شاخص‌های شهروند جهادی، مؤمن جهادی و تبيين تفكر جهادی برای اقشار مختلف مردم از جمله دانشجويان، طلاب، دانش‌آموزان و اساتيد از 23 آبان سال گذشته آغاز به کار کرد.

به برگزيدگان اين جشنواره كه در 4 قالب فضاي مجازي(وبلاگ و وب سايت)، آثار ادبي(خاطره و سفرنامه نويسي)، هنري(عكس، فيلم كوتاه و مستند) و علمي(مقاله) شركت كردند، جوايزي از جمله كمك هزينه سفر به عتبات عاليات و مشهد مقدس اهدا خواهد شد.

آئين اختتاميه جشنواره مهاجرانه ساعت 16 دوشنبه هفدهم تير در سالن فجر فرهنگسراي انقلاب اسلامي برگزار می شود. حضور علاقمندان در اين نشست آزاد است.

علاقمندان برای كسب اطلاعات بيشتر می‌توانند به پايگاه اطلاع‌رسانی جشنواره مهاجرانه‌ها به نشانی اينترنتي ww.enghelab.farhangsara.ir مراجعه يا با شماره هاي 9-55419057 تماس بگيرند.

فرهنگ سراي انقلاب اسلامي در بزرگراه شهيد نواب صفوي، تقاطع پل كميل، ابتداي كميل شرقي واقع شده است.

۱۳۹۲/۴/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...