نسخه چاپی

سرخی میوه‌ها در خدمت تختی شكم

میوه های قرمز رنگ برای سلامتی و بدن ما بسیار مفیدند. این میوه ها حاوی تركیباتی هستند كه باعث جوانی پوست می‌شوند و به تناسب اندام ما كمك می‌كنند.

به گزارش نما، تیتر را درست خوانده‌اید. میوه های قرمز رنگ برای تناسب اندام و داشتن شکمی تخت فوق‌العاده‌اند.

توت فرنگی، گیلاس، آلبالو، شاه توت، تمشک، مورد صحرایی و غیره. این میوه های کوچک، خوش رنگ و خوشمزه شما را خوش اندام و شکمتان را آب می‌کنند. برای آشنایی بیشتر با این دنیای سرخ با خاصیت با ما همراه باشید.

یک باور نادرست در مورد میوه های قرمز رنگ وجود دارد: این که این میوه های آبدار سرشار از قند هستند و یا اسید زیادی دارند. با این حال واقعیت این است که میوه های قرمز رنگ برای سلامتی و بدن ما بسیار مفیدند.

این میوه ها حاوی ترکیباتی هستند که باعث جوانی پوست می‌شوند و به تناسب اندام ما کمک می‌کنند.

میوه های قرمز رنگ منبع فوق‌العاده‌ی ویتامین‌ها و آنتی اکسیدان ها هستند که با خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی و پیری سلول‌ها مقابله می‌کنند. با این حال کالری کمی دارند و سرشار از مواد مغذی‌اند.

بدون شک معروف‌ترین و پرطرفدارترین میوه‌ی قرمز موجود توت فرنگی است. توت فرنگی حاوی 90 درصد آب است و برای همین خنکی و سبکی خاصی دارد.

هر 100 گرم توت فرنگی فقط 30 کالری دارد و سرشار از ویتامین C است. از این گذشته همین میزان توت فرنگی حاوی گلوسید (قند) کمی در حد 5 تا 6 گرم می‌باشد.

تمشک نیز جایگاه خوبی در بین میوه های قرمز رنگ دارد به خاطر این که کم کالری و سرشار از ویتامین C می‌باشد.

با این حال تمشک یک فرقی با دوستان خود دارد آن هم فیبرهای موجود در آن است. تمشک سه برابر بیشتر از میوه های قرمز دیگر فیبر دارد. فیبر موجود در آن حتی بیشتر از انگور فرنگی سیاه می‌باشد.
میوه های قرمز رنگ برای سلامتی و بدن ما بسیار مفیدند. این میوه ها حاوی ترکیباتی هستند که باعث جوانی پوست می‌شوند و به تناسب اندام ما کمک می‌کنند

انگور فرنگی سیاه نیز منبع ویتامین C محسوب می‌شود. در واقع هر 100 گرم انگور فرنگی سیاه حاوی 190 میلی گرم ویتامین C می‌باشد. این در حالی است که هر 100 گرم مورد صحرایی فقط 10 میلی گرم ویتامین C دارد.

باید بدانید که خواص میوه های قرمز رنگ زیاد و بی‌شمار است. مسئله‌ی مهم خرید و نگه داری این میوه‌هاست.

نگهداری طولانی مدت این میوه های ریز و خوش‌رنگ غیر ممکن است و باید خیلی زود مصرف شوند. حالا که فصل فصل این میوه های خوش‌رنگ است و به زودی بازار میوه پر می‌شود از گیلاس و شاه توت و غیره تا می‌توانید از خواص آن‌ها بهره‌مند شوید و گامی در جهت خوش اندامی خود بردارید. شاداب و تندرست باشید.

۱۳۹۲/۴/۱۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...