نسخه چاپی

ناب ترین اخبار اقتصادی در همین چند خط

* به استناد اصل 138 قانون اساسی، ثبت سفارش و واردات یک دستگاه خودروی سواری به نام هر یک از ورزشکاران برتر برای یک بار به تصویب هیئت وزیران رسید. هیئت وزیران در جلسه پنجم تیر ماه سال جاری بنا به پیشنهاد وزارت ورزش و جوانان و براساس طبقه بندی اعلامی توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت برای خودروهای خارجی، بدون رعایت ضوابط فنی واردات خودرو مجاز است.
* در اولین جشنواره نشان کیفیت برتر ایران، از همراه اول با اهداء لوح و تندیس تقدیر شد.به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در مراسمی با همکاری سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، انجمن علمی کیفیت ایران وانجمن مدیریت ایران، در بخش برترین‌های کیفیت ایران، همراه اول لوح و تندیس ویژه این جشنواره را دریافت کرد.
* مدیر بازار فرابورس گفت: ارزش کل معاملات این بورس در فصل بهار امسال از مرز 68 هزار میلیارد ریال گذشت.بهنام محسنیا گفت: در سه ماه نخست سال جاری 8 میلیارد و 373 میلیون و 739 هزار برگه اوراق بهادار در بازارهای فرابورس داد و ستد شد و ارزش کل معاملات این بازار به 68‌هزار و 215 میلیارد و 706 میلیون ریال رسید.
* بانک پاسارگاد ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات هم‌میهنان، ساعت کار ستاد و شعبه‌های خود را در این ماه مبارک اعلام کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک پاسارگاد، کلیه شعبه‌های این بانک در تهران و شهرستان‌ها، در روزهای شنبه تا چهارشنبه، از ساعت 8:30 صبح الی 16 بعدازظهر و در روز پنجشنبه از ساعت 8:30 صبح الی 13 بعدازظهر کلیه خدمات بانکی را اعم از ریالی و ارزی به مشتریان عزیز ارائه می‌دهند.همچنین واحدهای ستادی بانک پاسارگاد در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 صبح الی 14:30 بعدازظهر و در روز پنجشنبه از ساعت 8 صبح الی 12:30 بعدازظهر آماده پاسخگویی به مراجعه‌کنندگان و پشتیبانی از شعبه‌های بانک هستند.
* بانک مرکزی با تأکید بر ضرورت پاسخگویی بانکهای قرض‌الحسنه به مشتریان صندوق‌های ادغامی با آنها، از آمادگی برای پیگیری و رسیدگی به شکایت در این باره خبر داد. بانک مرکزی افزوده است: بانک‌های قرض‌الحسنه‌ای که بر اساس توافقنامه امضا شده با بانک مرکزی، تعهدات صندوق‌های قرض‌الحسنه ادغامی با خود را پذیرفته‌اند، موظف به پاسخگویی، ارائه خدمات و انجام تعهدات خود به مشتریان صندوق‌های ادغامی هستند.بانک مرکزی تصریح کرده است: مشتریان صندوق‌های قرض‌الحسنه ادغامی با بانکهای قرض‌الحسنه در صورت بروز هرگونه مشکل می‌توانند آن را با شماره تلفن 29954855 به سامانه ثبت و رسیدگی به شکایات بانک مرکزی اطلاع دهند.
* مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با انتقاد از روند کار پیمانکاران در شهر پرند گفت: با پیمانکارانی که ساخت و سازها را تعطیل کنند و یا واحدها را به مردم تحویل ندهند به شدت برخورد خواهد شد.
* مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران با اشاره به ایجاد اشتغال 37 هزار نفری در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، اعلام کرد: تا پایان سال 92 دو هزار و 700 واحد صنعتی با سرمایه‌گذاری 35 هزار و 369 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.
* دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان کشور گفت: در 3 ماهه منتهی به خرداد ماه امسال به میزان 5 میلیون و 75 هزار و 805 تن سیمان و کلینکر به خارج از کشور صادر شد که نسبت به 3 ماهه اول سال 91 رشد 50 درصدی را نشان می‌دهد.
* در بازارهای فرابورس 78 میلیون سهم و اوراق به ارزش 1/1 هزار میلیارد ریال در 16 هزار و 459 نوبت در حالی داد و ستد شد که شاخص فرابورس با 0/56 درصد افت به 605/6 واحد رسید.دیروز در میان شرکت‌های فرابورسی ذوب‌آهن اصفهان با معامله 24 میلیون سهم به ارزش بیش از 74 میلیارد ریال بیشترین حجم معاملات را داشت؛ در عین حال کمترین حجم معاملات به خرید و فروش 750 سهم کابل سازی تک و 3362 سهم اوره لردگان تعلق گرفت.

۱۳۹۲/۴/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...