نسخه چاپی

مبارزی كه در برابر چند پرسش برهنه‌ شد

عکس خبري -مبارزي که در برابر چند پرسش برهنه‌ شد


نگارنده وبلاگ خط‌خطی خطاب به مسیح علی‌نژاد نوشت: جرم اصلی تو "وطن فروشی" و "لکه دار کردن خون شهید" است.

به گزارش فارس، مسیح علی‌نژاد خبرنگار فراری در پاسخ به انتشار گزارشی درباره وی در سایت‌ها و خبرگزاری‌ها، با انتشار عکسی جدید از خود به فحاشی علیه رسانه‌های منتشر کننده آن گزارش پرداخت.

روح‌الله چهره‌افروز نگارنده این گزارش در وبلاگ شخصی‌اش "خط خطی" در این رابطه نوشت:



نمی‌خواستم آن گزارش را تند بنویسم؛ وگرنه جرم اصلی تو "وطن فروشی" و "لکه دار کردن خون شهید" است و عصر جاهلیت همان عصری است که با بدن برهنه زنان به یاد می آورند نه مردان روشنگر؛ حالا بگو ما در عصر جاهلیت زندگی می‌کنیم یا تو و گلشیفته و فریبا... ؟



شما که هر روز با انتشار عکسی برهنه‌تر از خود به "اعتراض" می پردازید! البته نگران نباش تو هم دیر یا زود به سرنوشت گلشیفته دچار می‌شوی و آن روز تیتر می زنم موفرفری‌های برهنه!

تویی که به خاطر یک گزارش عکسی برهنه‌تر از خود نمایش دادی! و باید پرسید شخصی که در واکنش به یک "گزارش" عکسی برهنه‌تر از خود منتشر می‌کند، در قید و بند چیست؟

اینکه "زن فقط تن نیست" "بدن زن برای زن است" "می خواهیم زیبایی‌هایمان را به همه نشان دهیم" ... برای امروز و فردا نیست، حرف هر ساله تئوری پردازان غربی است؛ تا نکند فیلم‌های مبتذل جنسی بدون بازیگر بماند و کم بفروشد.

البته قصد بنده نیز پاسخ به این موضوع نیست؛ که اهل فن دارد و اسلام شناس؛ اما زن اگر تن نیست پس چرا از انتشار عکس‌هایی که شخصا در مقابل چشمان میلیون‌ها مخاطب فیس‌بوک قرار داده‌ای ناراحت شده ای؟ مگر خبرنگاران "عصرامروز" جزو دوستان فیس‌بوکی تان بودند و از این فرصت برای انتشارعکس‌های شما سوء استفاده کرده‌اند که دم از "خانه" می‌زنید، امروز دیگر هر فرد نا آشنا با اینترنت هم می‌داند که هیچ جا خانه خود آدم نمی‌شود! چه برسد به فیس‌بوک؛ بله انتشار عمومی این عکس‌ها و ایضا عکس برهنه‌تر در وبسایت تنها به یک دلیل است؛ بی‌بند و باری... حتما تو هم اگر فردا به رحمت خدا بروی مانند دوستانت شهید می شوی!

نوشته‌ای " تنها شکست خوردگان‌اند که در خزانه لغات خویش دنبال واژه و بهانه برای تحقیرِ حریف می‌گردند" مگر قرار نبود زن فقط تن نباشد و زیبایی‌هایش را پنهان نکند؟! پس چرا تحقیر؟ مگر به عکس نیمه برهنه‌ات افتخار نمی‌کنی که آن را با سایز بزرگ در وبسایتت منتشر کرده‌ای؟

حالا چرا انقدر فحش داده‌ای؟ مگر تو همان خبرنگار اصلاح‌طلب روشن فکر نیستی که تا دیروز با مرد ناز عباشکلاتی هم پیمان شده بودید که از مرگ حرف نزنید؟ مگر قرار نبود ما گروه فشار باشیم و شما روشن فکر؟ پس چرا "فشار" خونت بالا رفته است؟ اصلا شما و دوستانتان را چه شد که همچون قوم بربر افتادید به جان سطل آشغال‌های بی زبان؟!

خانم مدعی! برای هیزی کردن نیازی به سرچ عکس های تو نیست؛ البته دوستان گفتند چرا از واژه "جوجه اردک زشت" در گزارشت استفاده نکردی... اما من در جوابشان گفتم که نخواستم به خاطر داده‌های خداوندیش تحقیرش کنم! اما واقعا مرحبا به این همه اعتماد به نفس...

ما خودمان را همکار تو نمی‌دانیم تو بهتر است همکاری خود را با امثال صادق صبا ادامه دهی ما را همکاری با غلام‌رضا رهبر بس.

ما هم که بخیل نیستیم؛ فقط می‌گوییم پول‌های صدای آمریکا و بی بی سی را بهتر خرج کن و به جای تفریح و شادی به فکر سرپناهی برای خودت باش! مگر سخن از دورویی و ریاکاری امثال تو و فریبا داوود مهاجری نقد "رفتار" نیست؟ و برای نقد چه چیزی بهتر از نقد مستدل و با دلیل؛ آخر من متوجه نشدم از انتشار عکس هایت ناراحتی یا خوشحال؟ که ورژن جدیدش را منتشر میکنی... حتما این عکس آخر را هم در "مبارزه" با سربازان روسی کنار میرزا کوچک خان گرفته‌ای؟ حرف ما فقط این است که چه مبارزه و انقلابی است این؟ و این دختر پیرو خون شهدا! چرا انقدر با لباس های زننده به خوش گذرانی در فرنگ می‌پردازد؟

خانم مدعی! هدف از آن گزارش آنچه که تو می‌گویی نیست؛ هدف نشان دادن دختری بود پیرو شهدا! شهدا به سبک فتنه و از عکس‌های تو سوء استفاده نشد و آن عکس‌ها از جایی به سرقت نرفت، فقط میان هزاران نفر از کسانی که عکس تو را دیدند یکی هم کمی چیزی نوشت وگرنه تو که برای خودت ماجراها داری....

راستی امشب کجا تشریف دارید؟ بی بی سی فارسی یا صدای آمریکا؟ ما که همین جا در وطن می مانیم و قرمه سبزی وطنی می خوریم جای ژامبون خوک...

تا یادم نرفته؛ من هم فرزند خمینی‌ام البته اگر به فرزندی قبولم کند.

۱۳۹۱/۱/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...