نسخه چاپی

احمدی‌مقدم: فقط اوشین می‌بینم

سردار احمدی‌مقدم فرمانده نیروی انتظامی از عوامل مجموعه تلویزیونی هوش سیاه به كارگردانی مسعود آب‌پرور قدردانی كرد.

به گزارش نما به نقل از فارس، مراسم تجلیل از عوامل مجموعه تلویزیونی هوش سیاه 2 به کارگردانی مسعود آب‌پرور بعد از ظهر امروز با حضور سردار اسماعیل احمدی‌مقدم، علی دارابی معاون سیما، مجید زین‌العابدین مدیر شبکه 3، عوامل سریال هوش سیاه 2 و نمایندگان رسانه‌های جمعی برگزار شد.

بنابر این گزارش در این مراسم دارابی در سخنانی گفت: سریال هوش سیاه 2 طبق گزارشات و نظرسنجی‌هایی که انجام شده از پربیننده‌ترین و فاخرترین کارهای ما بود.

وی ادامه داد: هدف ما از ساخت این سریال در راستای نمایش اقتدار نظام و توانمندی‌های نیروهای اطلاعاتی و انتظامی کشور بود.

همچنین فاطمی تهیه کننده سریال نیز در سخنانی اظهار داشت: ما در سریال هوش سیاه تلاش کردیم احساس امنیت را به مردم نشان بدهیم ، در این سریال بیش از 950 لوکیشن اصلی، با حضور 40 هنرپرور وجود داشت و ما بیش از 500 متر مربع زندان ساختیم، همه اینها برای تصویر فعالیتهای پلیس بود که رسانه ملی تعهدات خوبی در این زمینه داشت.

به گزارش فارس، مسعود آب‌پرور نیز در سخنانی توضیح داد: گروه هوش سیاه در اعتمادسازی بیشتر مردم به پلیس، سهم کوچکی داشت و خوشحالم که به ما اعتماد شد تا بتوانیم گوشه‌ای از زحمات این بزرگان را به تصویر بکشیم.

وی ادامه داد: خط شکن بودن آسیب‌هایی دارد و از سال 74 هرکاری در این زمینه صورت گرفته با سختی‌هایی همراه بوده است.

آب‌پرور در سخنان خود اعلام کرد که بحث ساخت ادامه سریال هوش سیاه را کنار گذاشته و دیگر آن را پیگیری نخواهد کرد.

اسلامی‌مهر معاون دارابی نیز در سخنانی گفت: از موضع رسانه ما فکر کردیم که پلیس و امنیت ملی را جرم اولی‌ها بسیار مهم هستند و هیچ جرمی از زاویه دید پلیس پنهان نیست.

دارابی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از سیما فیلم و شبکه 3 که این سریال را تولید کرده‌اند گفت: این سریال در آستانه انتخابات پخش شد و کار هم در شرایطی تولید شد که ما مشکلات جدی در تامین بودجه داشتیم، در حقیقت این سریال حاصل پیگیری‌های زیادی است و جای تقدیر و تشکر از همه دوستان که ما را یاری کردند.

وی ادامه داد: از سال 83 بیش از 20 سریال در حوزه پلیس تولید شده و 11 فیلم نیز در 3 سال اخیر ساخته شده است ضمن اینکه تولید 40 تله‌فیلم نیز در کارنامه ما وجود دارد، البته کار پلیسی از این لحاظ اهمیت دارد که ما در حال حاضر در دوران جنگ نرم هستیم که ابزار آن رسانه‌ها و تبلیغات و عملیات روانی است و ظرف 2 الی 3 سال اخیر بیش از 20 بار شبکه‌های ایران توسط استکبار قطع شده و ما در این عرصه باید تلاش بیشتری کنیم.

دارابی تصریح کرد: در این جنگ نابرابر دشمنان اعتقادات، ارزش‌ها و اخلاق جامعه ما را هدف قرار داده‌اند، امیدواریم پشتیبانی پلیس و معاونت اجتماعی ناجا در تولید آثار اینچنینی با صدا و سیما ادامه داشته باشد.

به گزارش فارس، سردار احمدی مقدم نیز در سخنانی در این مراسم گفت: به نظر من سریال هوش سیاه 2 در بدترین زمان پخش می‌شد و وقتی هم که ما به خانه می‌رفتیم اوشین نگاه می‌کردیم.

وی ادامه داد: دوستان در رسانه ملی سلیقه خود را درباره زمان پخش سریال گفتند، خود من هم گفتم شاید این سریال حیف شد چون نزدیک انتخابات بود و یکی مناظره را نگاه می‌کرد و یکی سخنرانی را تعقیب می‌کرد اما سلیقه مدیران تلویزیون این بود که در این زمان سریال به روی آنتن برود و ما هم به آن احترام می‌گذاریم.

وی ادامه داد: این سریال در بدترین شرایط مالی طی 10 الی 20 سال اخیر کلید خورده بود و شرایط برای تولید آن بسیار سخت بود، امیدوارم سری بعدی آن نیز با موفقیت ساخته شود.

در این مقطع آب‌پرور در پاسخ به احمدی مقدم به مزاح گفت: ساخت سری‌های بعدی هوش سیاه را گذاشته‌ایم برای وارثین.

در ادامه احمدی مقدم توضیحاتی درباره تاثیر سریال‌های پلیسی و همچنین چگونگی تفسیر پلیس‌ها در آثار نمایشی ارائه داد.

به گزارش فارس، این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از سوی سردار احمدی مقدم به عوامل سریال هوش سیاه 2 به پایان رسید.

۱۳۹۲/۴/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...