نسخه چاپی

3فرآیند مهم پیش روی اصولگرایان

به نظر می‌رسد امروز میدان نقش‌آفرینی اصولگرایان در مجلس است؛ آنجا كه فراكسیون اصولگرایان مجلس، با حضوری مقتدر و قوی و با رعایت اصول و موازین خود باید به یاری دولت بشتابد و این مهم را مردم خواهند فهمید

به گزارش نما به نقل از فارس، امیرابراهیم رسولی مدیر مسئول سایت نماینده طی یادداشتی آورده است: انتخابات 92 با حماسه‌ای پرشور پایان یافت، حماسه‌ای که مقام معظم رهبری پیشتر آن را نوید داده بود اما جریان اصولگرایی در این آزمون آنچنان که انتظار می‌رفت عمل نکرد و نتیجه نگرفت.

این روزها از عدم نتیجه‌گیری اصولگرایان تحلیل های متفاوتی ارائه می‌شود که برخی کم و برخی زیاد درست است؛ اما اصولگرایان باید بدانند امروز روز دیگری است، اصولگرایان باید بدانند بازی تمام شده و اکنون باید به فکر آینده بود؛ بنابر این اصل می‌بایست اصولگرایان از کما خارج شده و طرح‌ریزی آینده را آغاز کنند؛ این فرایند در سه مرحلۀ 1ـ آسیب شناسی 2ـ بازیابی 3ـ عملیات قابل انجام است.

اصولگرایان امروز باید خاطرات تلخ گذشته را فراموش کنند و بدانند که مردم منتظر هیچ‌کس نمی‌مانند، پس لازم است با آسیب شناسی خوب گذشته به بازیابی پرداخت و با تمام توان در صحنه سیاسی کشور نقش ایفا کرد؛ این فرایند جز با همان واژۀ قدیمی اما مورد غفلت واقع شده قابل بازیابی نیست و آن «وحدت» است.

جریان پایداری، رهپویان، ایثارگران و تمامی جریانات اصولگرا باید با درکی درست از واقعیات امروز و اعتراف به اشتباهات گذشته قد راست کنند و تلاش خود را معطوف خدمت کنند، خیلی چشم‌ها امروز منتظر است، منتظر است تا مشاهده کنند دوستان مدعی اصولگرایی چه می‌کنند. البته اصولگرایان با پذیرش بدون جنجال شکست و بدون تهمت، دروغ و آسیب به جامعه نشان دادند اصولگرایی هنوز زنده است، زنده است که در بازی انتخابات بازی خراب‌کن نیست؛ اما این کافی نیست.

به نظر می‌رسد امروز میدان نقش‌آفرینی اصولگرایان در مجلس است. آنجا که فراکسیون اصولگرایان مجلس می‌بایست حضوری مقتدر و قوی داشته باشد و با اصول و موازین خود به یاری دولت بشتابد و این مهم را مردم خواهند فهمید.

دکتر حدادعادل به عنوان رئیس فراکسیون با حداقل 100 نماینده می‌تواند پرچم اصولگرایی را بالا ببرد، او که در آزمون انتخابات برنده معنوی بود، باید در مجلس وحدت آفرین باشد تا ان‌شاء‌الله این دوران با سرعت سپری شود.

قطعاً نقش فراکسیون اصولگرایان در دولت آینده و ترکیب کابینه و رأی اعتماد به وزرا واضح و مهم است. اصولگرایان می‌توانند با تیم کارشناسی قوی که در بدنۀ خود دارند در دولت آینده مؤثر واقع شده و به بازیگر اصلی میدان دولت و مجلس تبدیل شوند.

سایت خبری تحلیلی نماینده در آینده پیرامون این موضوع به صورت تفصیلی به بحث و بررسی خواهد پرداخت.

۱۳۹۲/۴/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...