نسخه چاپی

مجوز واگذاری باشگاه داماش صادر شد

عکس خبري -مجوز واگذاري باشگاه داماش صادر شد

مدیر عامل باشگاه داماش گیلان گفت: مجوز واگذاری باشگاه داماش از طرف مراجع ذی‌صلاح صادر شده و مشكلی وجود ندارد و باشگاه پس از انتقال در رشت می‌ماند.

به گزارش نما به نقل از روابط عمومی باشگاه داماش گیلان، امیر عابدینی در جلسه ویژه با بازیکنان داماش پیش از تصمیم نهایی بازیکنان قول داد که هر تصمیمی از طرف بازیکنان اتخاذ شود از آن حمایت می‌کند و با بازیکنان همراه می‌شود.

مدیر عامل باشگاه داماش گیلان، گفت: مجوز واگذاری باشگاه داماش از طرف مراجع ذی‌صلاح صادر شده و برای این امر هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی ادامه داد: در ابتدا مشکل بر سر قیمت پیشنهادی بود که خریداران معتقد بودند قیمت ارائه شده بسیار بالاست و در گام نخست داوطلبان خریدار باشگاه عقب‌نشینی کردند اما پس از این مرحله قیمت کاهش پیدا کرد و به اندازه‌ای رسید که مورد قبول خریداران بود اما حالا همین خریداران نگران سقوط تیم پس از خرید باشگاه هستند و این در حالی است که اکنون سه مشتری برای خرید باشگاه وجود دارد اما منتظر تثبیت وضعیت تیم در لیگ بر‌تر هستند و بدون تردید این امر در تصمیم نهایی آن‌ها حرف نخست را می‌زند.

عابدینی خطاب به بازیکنان اضافه کرد: ما دو راه بیشتر نداریم ابتدا اینکه تمرینات را‌‌ رها کنیم و از لیگ کنار بکشیم و برویم شکایت کنیم تا به حقوق خودمان برسیم و نتیجه طبیعی این کار سقوط تیم است و دوم اینکه مردانه بایستیم و تیم را در لیگ بر‌تر نگاه داریم و به فکر مردم هم باشیم و هرگونه پولی که به باشگاه می‌رسد طبق نظام موجود به بازیکنان پرداخت کنیم و تا تثبیت تیم و رسیدن به نتیجه با صبر و تحمل جلو برویم و ما جز انتخاب یکی از این دو راه، راه سومی نداریم.

وی در ادامه افزود: شما مطمئن باشید که انتقال باشگاه انجام می‌شود و باشگاه در رشت ماندنی خواهد بود اما خواهش بنده این است که نگذارید تمام فشار‌ها روی من پیرمرد باشد و شما هم کمک کنید و تنها انتظار تزریق پول را نداشته باشید و مطمتن باشید پس از دو سه بازی خوب شرایط ما متحول می‌شود.

مدیر عامل باشگاه داماش گیلان بازیکنان این باشگاه را افرادی نجیب خواند و خطاب به آن‌ها خاطرنشان کرد: شما در حد توان خودتان کار کرده‌اید و بنده تشکر می‌‌کنم اما کاری نکنید که من ببرّم.

وی ادامه داد: شما خودتان تصمیم نهایی را بگیرید و این تصمیم هر چه باشد من از آن حمایت می‌کنم.

پس از این جلسه، نشستی بین بازیکنان تیم فوتبال داماش بدون حضور اعضای کادر فنی و اداری باشگاه برگزار شد و پس از آن رضا مهدوی کاپیتان داماش گیلان به نمایندگی از بازیکنان جلسه دیگری با مدیر عامل باشگاه برگزار کرد و اظهار داشت: ما قبلا اعلام کرده بودیم در صورت عدم حل مشکلات از حضور در تمرینات خودداری می‌کنیم اما پس از جلسه با شما و به خاطر حفظ تیم و احترام به مردم و هواداران به تمرینات خود ادامه می‌دهیم و تا پایان مسابقات لیگ بر‌تر با تمام توان به میدان می‌رویم با این امید که با تثبیت تیم مشکلات باشگاه هم برطرف شود..


۱۳۹۱/۱/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...