نسخه چاپی

افزایش تعرفه واگذاری تلفن

معاون وزیر ارتباطات گفت: با تصویب كمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، تعرفه سالانه حق استفاده از هر شماره تلفن ثابت از هزار به 1600 ریال، تلفن همراه از 2000 به 3200 ریال و وایمكس از 1500 به 2400 ریال افزایش یافت.

به گزارش نما، محمدعلی فرقانی در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: مدیریت بهینه منابع محدود از جمله شماره و طیف فرکانس یکی از وظایف سازمان تنظیم و مقررات و ارتباطات رادیویی که بر اساس آن طبق مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، این سازمان در مقابل ظرفیت شماره واگذار شده به اپراتورها، مبالغی را به عنوان حق استفاده از شماره از اپراتورها دریافت و به خزانه واگذار می‌کنند.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: به منظور استفاده بهینه از منابع محدود و حفظ منافع ملی، تعرفه حق استفاده از فضای شماره‌گذاری در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات تصویب شد.

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: با توجه به اینکه در پروانه‌های صادره از سوی رگولاتوری، نرخ تورم به عنوان شاخص مبنای تغییر تعرفه شماره‌ها تعیین شده، کمیسیون تعرفه سالانه حق استفاده از هر شماره اختصاص داده شده به تلفن ثابت، همراه و شبکه وایمکس را براساس نرخ تورم رسمی اعلام شده از سوی بانک مرکزی را اصلاح کرده است.

رئیس رگولاتوری اظهار داشت: پیش از این تعرفه هر شماره تلفن ثابت هزار ریال، تلفن همراه 2000 ریال، شماره‌های واگذار شده به اپراتورهای وایمکس 1500 ریال تعیین شده بود که در مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات، این تعرفه‌ها به ترتیب به 1600 ریال، 3200 ریال و 2400 ریال اصلاح شده است.

۱۳۹۲/۴/۱۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...