نسخه چاپی

سهمیه آسیا صبا را بغل كرده

عکس خبري -سهميه آسيا صبا را بغل کرده

رضا عنایتی گفت: گرفتن سهمیه آسیا دست خودمان است و ما را بغل كرده. باید نفت آبادان را در خانه ببریم. البته این تیم پر نوسان است و اصلا نمی شود روی این تیم برنامه ریزی كرد.

به گزارش نما، رضا عنایتی در گفت و گو با پانا در خصوص وضعیت خود در سال 90 اظهار داشت: سال 90 یکی از سال هایی بود که هم خوب بود و هم بد. از لحاظ فوتبالی البته شرایط خوبی داشتم و یکی از سال های آرام فوتبالم را پشت سر گذاشتم ولی فوت مادر همسرم خیلی بد بود.

وی افزود: خوشبختانه در سال 91 شروع خوبی با تیم صبا داشتیم. در تبریز توانستیم مقابل تیم خوب شهرداری به برتری برسیم و امیدوارم این خوبی ها تا پایان فصل فوتبالی با کسب سهمیه آسیا همراه باشد و در نهایت سال خوبی را پشت سر بگذاریم. امیدوارم این سال برای کل مردم ایران و فوتبالی ها خوب باشد.

مهاجم صبای قم تصریح کرد: تیم شهرداری شرایط خوبی نداشت. ما هم برای این که بتوانیم سهمیه را بگیریم و در جدول بالا برویم، باید برای 3 امتیاز می جنگیدیم. شرایط حساس بازی باعث استرس شده بود ولی خدا را شکر توانستیم از شرایط نامساعد حریف استفاده کنیم و با یک بازی هوشمندانه 3 امتیاز را بگیریم. البته اگر شانس داشتیم حتما با گل های بیشتری می بردیم.

عنایتی گفت: اصلا داور در بازی تاثیر نداشت. قبل از این که گل شهرداری به ثمر برسد، کمک داور آفساید گرفته بود. تازه وقتی بازی تمام می شود دیگر اعتراض فایده ای ندارد. مگر بازی با پرسپولیس نبود که دقیقه 93 داور یک پنالتی الکی را برای آن ها گرفت. همه ایران دیدند که آن پنالتی نبود ولی داور گرفت و تمام شد.

وی تاکید کرد: گرفتن سهمیه آسیا دست خودمان است و ما را بغل کرده. باید نفت آبادان را در خانه ببریم. البته این تیم پر نوسان است و اصلا نمی شود روی این تیم برنامه ریزی کرد. ما اگر بخواهیم سهمیه را بگیریم باید بازی های خانگی را ببریم و بازی های بیرون را نبازیم.

مهاجم صبای قم در خصوص فاصله یک گلی خود با صدرنشین آقای گلی گفت: مهم این است که بتوانیم سهمیه آسیا را در آخر فصل بگیریم. البته حتما حکمتی داشت که اول فصل چندین بازی مصدوم شدم. اگر مصدوم نمی شدم الان با اختلاف صدرنشین بودم با این حال امیدوارم برای چهارمین بار آقای گل لیگ برتر شوم. یک بار با ابومسلم و 2 بار با استقلال آقای گل شدم. در این مدت هیچ بازیکنی نبوده که 3 بار آقای گل لیگ برتر شده باشد. تازه من 105 گل زدم که کسی نمی تواند آن ها را بالا و پائین کند چون خودم آمار مستند دارم.

۱۳۹۱/۱/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...