نسخه چاپی

فرهاد كاظمی سرمربی پیكان شد

مدیرعامل پیكان از انتخاب فرهاد كاظمی به عنوان سرمربی جدید این تیم خبر داد.

به گزارش نما، اصغر ملکيان با اعلام خبر انتخاب فرهاد کاظمي به عنوان سرمربي فصل آينده پيکان تهران در ليگ دسته يک بيان کرد: بعد از صحبت‌ها و مذاکراتي که با فرهاد کاظمي داشتيم، با او براي هدايت پيکان در مسابقات فصل آينده ليگ دسته اول به توافق رسيديم. کاظمي جزو مربيان با تجربه و امتحان پس داده فوتبال ايران است و فصل گذشته هم در ليگ برتر نتايج قابل قبولي را گرفت.

به گزارش ايسنا ، وي افزود: کاظمي از چند تيم ديگر ليگ برتري هم پيشنهاد داشت، اما با توجه به تمايل خودش براي حضور در تهران و سابقه اي که در پيکان داشت اين تيم را انتخاب کرد. کاظمي پيش از اين هم پيکان را از ليگ دسته يک به ليگ برتر رسانده بود. طبق صحبت‌هاي انجام شده تمام سعي و تلاش کاظمي و پيکان بازگرداندن اين تيم به ليگ برتر است.

مديرعامل پيکان همچنين در پاسخ به پرسشي مبني بر اين که آيا ممنوع الکار بودن کاظمي صحت دارد يا نه؟ تصريح کرد: در صورت لزوم در مورد برخي مقاومت‌هايي که در خصوص ادامه فعاليت کار کاظمي شنيده مي‌شود صحبت خواهم کرد. من براي برطرف کردن هر نوع شک و شبه‌اي در مورد فرهاد کاظمي از مراجع ذيصلاح سوال کرده‌ام، اما به من گفتند که کاظمي هيچ مشکلي براي مربيگري در ليگ برتر و دسته اول ندارد.

ملکيان تاکيد کرد: کاظمي در فصل گذشته در ليگ برتر مربيگري کرد . اين در حالي است که اين ليگ حساسيت بيشتري نسبت به دسته اول دارد و زير ذره بين رسانه‌هاست. بنابراين طبيعي است کاظمي مي‌تواند در ليگ يک که حساسيتش پايين‌تر از ليگ برتر است مربيگري کند.

۱۳۹۲/۴/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...