نسخه چاپی

قدردانی آمریكا از هلال احمر ایران

رییس جمعیت صلیب سرخ آمریكا در پیامی به دبیركل جمعیت هلال احمر از پیام تسلیت و ابراز همدردی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با آسیب‌دیدگان طوفان ایالت اوكلاهاما قدردانی كرد.

به گزارش نما به نقل ازایسنا، بونی مکالوین هانتر، رییس جمعیت صلیب سرخ آمریکا در پیام خود خطاب به محمد عباسی گفت: از پیام تسلیت و ابراز همدردی جنابعالی با آسیب دیدگان طوفان ایالت اوکلاهاما و کشورهای همسایه سپاسگزارم و همچنین از اعلام آمادگی جمعیت شما برای حمایت از صلیب سرخ آمریکا در این شرایط سخت تشکر و قدردانی می‌کنم.

در این پیام آمده است: از آنجایی که طوفان‌های فصل بهار مخرب بودند، تمرکز خود را بر حمایت و کمک به آسیب‌پذیرترین اقشار قرار دادیم و از آغاز اولین دوره طوفان‌های اوکلاهاما در تاریخ ۱۹ می ۲۰۱۳ (29 اردیبهشت 92)، صلیب سرخ آمریکا ۴۲ هزار وعده غذای گرم و سبک فراهم و بیش از ۳۸۰ هزار بسته از اقلام امدادی را توزیع کرد و تقریبا ۱۷ هزار و ۷۰۰ واحد خدمات بهداشتی و بهداشت روانی را به آسیب‌دیدگان ارائه داد.

وی افزوده است: همچنین به تامین سرپناه برای افرادی که خانه‌هایشان تخریب شده، ادامه می‌دهد. بیش از ۱۶۰۰ نفر از فعالان صلیب سرخ آمریکا نیز که ۹۰ درصد آنان را داوطلبان تشکیل می‌دهند به بازگشت مردم برای آغاز زندگی عادی کمک می‌کنند.

رییس صلیب سرخ آمریکا در این پیام تاکید کرده است: همدردی و کمک به افرادی که تمام دارائی خود را از دست داده‌اند، برای صلیب سرخ آمریکا حائز اهمیت است و همتایان ما در سراسر جهان نهایت تلاش خود را برای مقابله با چنین شرایط سختی برای ما فراهم می‌کنند و کارکنان و داوطلبان صلیب سرخ آمریکا و همچنین مردم آمریکا از اعلام حمایت جنابعالی سپاسگزارند.

۱۳۹۲/۴/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...