نسخه چاپی

غلامی: شماره 8 را تقدیم جباری می‌كنم

محمد غلامی مهاجم سپاهان كه شماره 8 این تیم را برتن دارد می‌خواهد این شماره را به مجتبی جباری بازیكن جدید تیمش بدهد.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین؛غلامی ابتدا در مورد بحث پیراهن شماره 8 می‌گوید:«من چند روز قبل هم در این مورد مصاحبه کردم و مشکلی بابت دادن پیراهن شماره 8 به جباری ندارم. او یکی از بهترین بازیکنان ایران است و من جباری را دوست دارم به همین دلیل شماره 8 را تقدیم این بازیکن می‌کنم و هیچ مشکلی وجود ندارد که در سپاهان شماره دیگری را برتن کنم. حضور جباری مطمئنا به نفع سپاهان است و تیم ما با او قدرت بیشتری پیدا می‌کند. جباری در استقلال هم این شماره بر تن می‌کرد و من هم در سپاهان شماره 8 را به او می‌دهم.»

غلامی بعد از پایان فصل گذشته در مصاحبه‌های خود بارها تاکید کرد که دیگر قصد ندارد در سپاهان بماند اما بعد از مدتی نظرش را تغییرداد. او در این خصوص می‌گوید:« من خیلی ناراحت بودم که بازی نمی‌کردم و یکسری مشکلات وجود داشت که آزار می‌داد. با این حال در بازی‌های پایان فصل کرانچار به من ا عتماد کرد و در چند بازی از جمله دیدار با النصر، الغرافه، پرسپولیس و آلومینیوم هرمزگان گلزنی کردم و کرانچار هم به من اطمینان پیدا کرد.»
او در قسمت دیگری از حرف‌هایش تاکید می‌کند:«من با کرانچار در مورد فصل آینده صحبت کردم و چون احساس کردم که او به من اعتماد کرده است و در این مورد اطمینان پیدا کردم، در نهایت تصمیم گرفتم که در سپاهان بمانم. البته من قرارداد داشتم ولی به هر حال قصدم این بود که جدا شوم ولی کرانچار و همچنین مدیرعامل باشگاه نسبت به من لطف داشتند و در نهایت ماندگار شدم. امسال هدفم این است که به تیم ملی برسم و می‌خواهم بهترین بازی‌ها را انجام دهم تا در نهایت همراه با تیم ملی به جام جهانی بروم.»

۱۳۹۲/۴/۱۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...