نسخه چاپی

عتبات عالیات خالی از زائران ایرانی شد

مدیر كل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: آخرین گروه زائران ایرانی كه ۱۲ تیر ماه جاری به عتبات اعزام شدند، امروز چهارشنبه ۱۹ تیر ماه به كشور باز می‌گردند.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری مهر، مسعود اخوان گفت: با بازگشت آخرين گروه زائران ايراني از عتبات عاليات، هيچ زائر ايراني كه در اين مدت از طريق سيستم شركت شمسا به عتبات اعزام شده باشد تا يكم مرداد ماه - ۱۴ رمضان - در عراق وجود نخواهد داشت.
اين مقام مسئول در سازمان حج و زيارت يادآور شد: به علت بازسازي و نوسازي مراكز اقامتي زائران ايراني، اعزام زائران به عتبات مدت ۱۸ روز از ۱۳ تا ۳۱ تير ماه متوقف خواهد بود.
اخوان ادامه داد: با توجه به تعطيلي اخير، يك هيات ايراني از شركت شمسا به عراق اعزام شده اند تا وضعيت اسكان و تغذيه زائران ايراني عتبات عاليات را مورد بررسي قرار دهند.
مدير كل عتبات عاليات سازمان حج و زيارت اضافه كرد: مرحله جديد اعزام‌هاي عتبات پس از پايان تعطيلات ۱۸ روزه از يكم مرداد ماه آغاز مي‌شود و تا ۲۸ مردادماه ادامه خواهد داشت.
به گفته اخوان اين مرحله بدون انجام پيش ثبت نام اينترنتي انجام مي‌شود و متقاضيان اعزام در اين ايام مي‌توانند با مراجعه مستقيم به دفاتر حج و زيارت نسبت به نام نويسي در كاروان‌ها اقدام كنند.

وي اضافه كرد: پس از اتمام اعزام‌هاي مرحله جديد، دور دوم اعزام‌ها از ۲۹ مرداد ماه آغاز مي‌شود و تا ۱۵ مهر ماه سال ۹۲ ادامه خواهد داشت.

مدير كل عتبات عاليات سازمان حج و زيارت يادآور شد: اعزام‌هاي مرحله دوم مانند اعزام‌هاي گذشته به صورت پيش ثبت نام اينترنتي خواهد بود كه زمان آن و چگونگي مراجعه به سامانه، متعاقبا از طريق رسانه‌هاي جمعي اعلام مي‌شود.

۱۳۹۲/۴/۱۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...