نسخه چاپی

رحيمي در حاشيه جلسه هيئت دولت:

زمین‌های خالی نمایشگاه بین المللی به صداوسیما واگذار می‌شود

عکس خبري -زمين‌هاي خالي نمايشگاه بين المللي به صداوسيما واگذار مي‌شود

خبرگزاری تسنیم: معاون اول رئیس جمهور پس از جلسه هیئت دولت از تصویب واگذاری زمین نمایشگاه بین المللی تهران به سازمان صدا و سیما خبر داد.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری تسنیم، محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: دولت برای توسعه کمی و کیفی شبکه‌های سازمان صدا و سیما از داخلی گرفته تا بین‌المللی مصوب کرد که زمین نمایشگاه بین‌المللی در اختیار این سازمان قرار گیرد.
وی در عین حال گفت: در صورتی که ایرادی به این مصوبه گرفته شود، دولت با ارسال لایحه فوریتی از مجلس شورای اسلامی در این باره درخواست خواهد کرد تا این زمین در اختیار صداوسیما قرار گیرد.
معاون اول رئیس جمهور گفت: صداوسیما در دنیا تنها و یکه تاز است و در مقابلش شبکه‌های مختلف بیگانه وجود دارند، بنابراین توسعه صدا و سیما از این جهت بسیار ضروری است و باید از آن حمایت شود.
رحیمی درباره مکان یابی برای نمایشگاه بین‌المللی در صورت واگذاری زمین آن به صدا و سیما نیز گفت: دولت پیش از این به همه استان ها مجوز احداث نمایشگاه ها با کمک بخش خصوصی داده است و درباره نمایشگاه بین المللی تهران نیز همین طور عمل خواهد شد تا در مکان دیگری احداث شود.

۱۳۹۲/۴/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...