نسخه چاپی

انتخاب شماره دلخواه در پیش ثبت نام اپراتور سوم


متقاضیان رایتل در مرحله پیش‌ثبت نام می‌توانند شماره تلفن‌های دلخواه خود را انتخاب و رزور کنند.

در دور جدید پیش ثبت نام رایتل که از دیروز ۱۵ فروردین و از طریق وب سایت رایتل به آدرس www.rightel.ir انجام می‌شود این امکان برای متقاضیان فراهم آمده که شماره دلخواه خود را با پیش شماره ۳-۰۹۲۰ انتخاب کنند.

در این مرحله تنها اطلاعات و شماره دلخواه ثبت می‌شود و نیازی به پرداخت وجه نیست. در این مرحله هر متقاضی مجاز به پیش ثبت نام یک سیم کارت دائمی و یک سیم کارت دیتا است.

دارندگان سیم کارت های دائمی رایتل می‌توانند از انواع خدمات ارائه شده (تماس تصویری، تماس صوتی، اینترنت پرسرعت و ...) استفاده نمایند و هزینه آن را در پایان هر دوره با دریافت صورتحساب پرداخت کنند. همچنین طرح ها و بسته های تشویقی خاصی، ویژه این مشترکین ارائه می شود.

سیم کارت‌های دیتا ویژه دسترسی به خدمات دیتا و اینترنت پرسرعت می باشند و قابلیت برقراری تماس صوتی را ندارند. دارندگان سیم کارت های دیتا، می‌توانند به صورت سیار با استفاده از دستگاه های مختلف نظیر انواع تبلت، لپ تاپ و مودم‌های قابل حمل با قابلیت اتصال به شبکه نسل سوم، از اینترنت پر سرعت استفاده کنند. همچنین این سیم کارت‌ها از قابلیت ارسال و دریافت پیام کوتاه (SMS) نیز برخوردار هستند.

۱۳۹۱/۱/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...