نسخه چاپی

در قسمت سي و هشتم سريال كلاه پهلوي رخ مي‌دهد؛

اعاده حیثیت امین حیایی ازشقایق فراهانی

با پخش قسمت سی و هشتم سریال تلویزیونی كلاه پهلوی، در ادامه ماجراهای قسمت گذشته این سریال، كریم وطن پرست (امین حیایی) به اعاده حیثیت از مه لقا (شقایق فراهانی) می پردازد.

قسمت 38 کلاه پهلوی روز جمعه 21 تیرماه پخش می شود. در این قسمت مخاطبان شاهد اعمال نفوذ سفارت انگلستان برای آزادی صمصام خواهند بود. این اعمال نفوذ سبب می شود تا سرپاس مختاری (با بازی فرهاد آییش)، جواشیر (داریوش کاردان) را به خاطر به زندان انداختن صمصام توبیخ نماید.


همچنین کریم نیز در ادامه طی کردن مسیر پیشرفت و ترقی، در دستگاه پلیس ارتقاء درجه پیدا کرده و در مسوولیت جدید، به اعاده حیثیت از مه لقا، همسر ارباب سابق خود می پردازد.


همچنین در شهر سامان نیز میرزا رضا در آستانه اخراج از شهر، با شادی همسر فرماندار دیدار می کند. شادی قصد دارد میرزا را وادار کند تا روش خود نسبت به حکومت را تغییر دهد تا در تهران بماند اما میرزا رضا به پیشنهاد او پاسخ منفی می دهد و این مساله اتفاق هایی را برای میرزا رضا رقم می زند.


گفتنی است؛ مخاطبان کلاه پهلوی با تماشای قسمت سی و هشتم، پاسخ بسیاری از سوال های پیش آمده از قسمت سی و هفتم را دریافت خواهند کرد.


این سریال در 54 قسمت به کارگردانی «سیدضیاءالدین دری» و به تهیه کنندگی«محمد رضا تخت کشیان» در شبکه یک سیما ساخته شده و 11 ماه از آغاز پخش آن می گذرد. پخش کلاه پهلوی تا پاییز سال آینده ادامه خواهد داشت. سایت اختصاصی سریال به نشانی: www.kolahpahlavi.tv هر روز اطلاعات و مطالب مختلفی را درباره این سریال منتشر می کند.

*"كلاه پهلوي" در ماه رمضان نيز روي آنتن مي رود

لازم به ذكر است؛ مجموعه "كلاه پهلوي" كه تاكنون 36 قسمت آن به كارگرداني "سيد ضياء الدين دري" ساخته شده است روي آنتن شبكه يك سيما رفته است.
بنابراين گزارش و به نقل از روابط عمومي شبكه يك سيما، اين سريال در يام ماه مبارك رمضان و جمعه ها ساعت 22 روي آنتن مي رود.
بنابراين گزارش پخش "كلاه پهلوي" در زمان انتخابات و ايام نوروز روي آنتن نرفت ولي در ايام ماه مبارك رمضان همچنان پخش آن ادامه خواهد داشت
منبع: باشگاه خبرنگاران

۱۳۹۲/۴/۱۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...