نسخه چاپی

عجیب‌ترین مبلمان دنیا +عكس

ساخت مبل های راحتی كاری بسیار پیچیده است اما یك شركت طرحی ساده و بی دردسر را برای ساخت مبلمان راحتی پیدا كرده است كه هر مشتری از آن خوشنود خواهد بود.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، پیدا کردن یک دست مبلمان خوب، ارزان و راحت کاری بسیار مشکل است و نیاز به زمان و جستجوی زیاد دارد. اما یک کمپانی هلندی ایده ای متفاوت برای تولید مبل های راحتی دارد که اصلا طبیعی نیست.

"مارجین وندر پول" طراح یک شرکت لوازم خانگی در هلند است که طرح "مبل های استیل" را داده است. این مبل ها به صورت یک مکعب استیل به همراه یک پتک تحویل خریداران می شود و آن ها باید به سلیقه خودشان مبلشان را درست کنند.

در هلند یک دست مبل خوب و راحت بیش از 10 هزار دلار قیمت دارد اما این مبل های استیل تنها 8 هزار دلار هستند و به شما حق انتخاب هم می دهند. با خرید یک دست از این مبلمان شما چندین مکعب به همراه پتک تحویل گرفته و به خانه می روید سپس باید با ایده های ذهنی خودتان آن را درست کنید.

به همراه این مبل ها خدماتی نیز ارائه می شود، برای مثال اگر شما دوست ندارید خودتان مبل را درست کنید می توانید سفارش خاصی بدهید و کارخانه خودش آن ها را با پتک درست می کند البته در این حالت قیمت مبل بیش از 12 هزار دلار می شود.

این مبلمان عجیب این روزها وارد بازارهای این کشور شده است و در عین ناباوری افراد زیادی هستند که از آن ها خریده اند. آن ها اعتقاد دارند حق انتخاب در ساخت مبل یکی از اهداف اصلی آن ها برای خرید این مبل ها است.

1307654_700.jpg

1307656_229.jpg

۱۳۹۲/۴/۲۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...