نسخه چاپی

رشوه میلیونی به كاپیتان تیم لیگ برتری!

عکس خبري -رشوه ميليوني به کاپيتان تيم ليگ برتري!

بختیاری زاده در مورد جزئیات این پیامك می‌گوید:« متن پیامك یك پیشنهاد 10 میلیونی بود اینكه من كاری بكنم تیم‌ام در 6 بازی باقیمانده امتیاز از دست بدهد. یعنی پنالتی بدهم و خرابكاری كنم تا در ازای هر بازی 10 میلیون تومان پول بگیرم!در این پیامك طرف ادعا 5 میلیون قبل از بازی و 5 میلیون بعد از بازی می دهد»

به گزارش نما، سایت گل نوشت: همه چيز از يك تماس مشكوك آغاز شد. يك شماره ايرانسل كه البته مسلما بي‌نام هم هست. در واقع تماس يك پيام كوتاه بود با باسابقه‌ترين فوتباليست ليگ برتر كه مضمون آشنايي داشت: يك پيشنهاد چند ميليوني براي يك تغيير نتيجه بازي‌هاي پيش روي صبا، تيمي كه سهراب كاپيتان آن است.

بختياري‌زاده مي‌گويد:«يك اس ام اس غريبه بود. من به تازگي از شماره‌اي استفاده مي‌كنم كه فقط معدودي از دوستان من آن را دارند و ديدن اين اس ام اس براي من تعجب‌برانگيز بود اما ظاهرا كسي كه اين پيامك را ارسال كرده بود كارش را خوب بلد است.»

سهراب در مورد جزئيات اين پيامك مي‌گويد:« متن پيامك يك پيشنهاد 10 ميليوني بود اينكه من كاري بكنم تيم‌ام در 6 بازي باقيمانده امتياز از دست بدهد. يعني پنالتي بدهم و خرابكاري كنم تا در ازاي هر بازي 10 ميليون تومان پول بگيرم!در این پیامک طرف ادعا 5 میلیون قبل از بازی و 5 میلیون بعد از بازی می دهد»

تيم صبا در جدول چهارم است و شانس چنداني براي كسب سهميه آسيايي ندارد اما موقعيت اين تيم در رده چهارم از طرف تيم‌هاي مختلفي تهديد مي‌شود. بختياري‌زاده در اين مورد مي‌گويد:«‌من نمي‌توانم باور كنم كه اين كار يكي از منصوبين تيم‌هايي باشد كه با ما رقابت مي‌كند كاري هم كه كردم اين بود ماجرا را به عبدالله ويسي گفتم و توضيح دادم كه مراقب بچه‌هاي جوان تيم‌مان باشد تا يك در ميليون شايد وسوسه بشوند. بعد هم به مسوولان و دوستاني كه مي‌شناختم زنگ زدم و شماره را دادم تا آنها پيگيري كنند و بگويند موضوع چيست يا اين شماره مال كيست.»

بختياري‌زاده حرف‌هايش را اينطور تمام مي‌كند:«من در دوران فوتبالم با چنين مساله‌اي روبه‌رو نشده بودم و در واقع كسي به خودش جرات نداده بود كه اين كار را با من انجام بدهد اما ظاهرا در فوتبال ايران خيلي چيزها تغيير كرده، اميدوارم با توجه به حساسيت بازي‌هاي ليگ برتر در هفته‌هاي پاياني چه در ليگ برتر و چه در ليگ دسته اول مسوولان مراقب اتفاقات باشند.»

۱۳۹۱/۱/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...