نسخه چاپی

پیام رهبر انقلاب به آمریكا در خصوص سوریه

طائب به حمایت آشكار مقام معظم رهبری از كشورهایی كه مقابل اسرائیل بایستند اشاره كرد و گفت: این پیام مقام معظم رهبری به آمریكا فهمانید كه باید پای خود را از سوریه كنار بكشد.

به نقل از فارس، حجت‌الاسلام مهدی طائب، چهارشنبه شب در یادواره شهدای روحانی منطقه کاشان در سالن شهدای بسیج سپاه این شهرستان با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری اظهار داشت: مقام معظم رهبری در این سخنرانی با کمال درایت زیر پای اوباما را چنان خالی کرد که افتادنش همراه با خرابی او در جهان باشد.

وی افزود: عکس‌‌العمل مقام معظم رهبری در رابطه با اتهام دخالت ایران در بحرین نیز چنان هوشمندانه بود که به لحاظ روانی دشمن را گیج و مبهوت کرد.

فرمانده قرارگاه عمار اضافه کرد: مقام معظم رهبری در رابطه با ادعای دخالت ایران در بحرین بعد از مکث کوتاهی در یک اقدام روان‌شناسانه با استفاده از واژه جزیره برای کشور بحرین موجب شد دشمن تحقیر شود.

طائب در ادامه به حمایت آشکار مقام معظم رهبری از کشورهایی که مقابل اسرائیل بایستند نیز اشاره کرد و گفت: این پیام مقام معظم رهبری به آمریکا فهمانید که باید پای خود را از سوریه کنار بکشد.

وی در ادامه ساختن و تخریب کردن را نیازمند صرف انرژی دانست و گفت: همانگونه که ساختن نیاز به انرژی دارد، تخریب نیز نیازمند صرف انرژی است اما تخریب بدون مهندسی ضایعه‌بار است.

وی تأکید کرد: امروز نیز اگر تصمیم گرفته شود، طی یک ماه آمریکا را از اقیانوس هند بیرون کنند این اتفاق می‌افتد که البته برای تحقق آن نیز نیازمند مهندسی صحیح هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به جایگاه کنونی جمهوری اسلامی در جهان پرداخت و گفت: با وجود شرایط کنونی منطقه اما زمانی که می‌بینیم یکی از شاهزادگان کویتی اعلام می‌کند کویت نیز استان سی و پنجم ایران است چون در کویت هیچ تصمیمی بدون موافقت ایران انجام نمی‌شود به اقتدار جمهوری اسلامی بیشتر پی می‌بریم.

طائب، تحریم‌های نفتی اروپا را موجب سختی زندگی مستضعفان اروپا دانست و عنوان کرد: با این شرایط که 18 درصد انرژی اروپا از ایران بوده و جایگزین هم ندارد قطع 18 درصد نفت ایران به اروپا چراغ زندگی مستضعفان این کشورها را خاموش می‌کند.

به گفته وی، قطع نفت ایران اگر از سوی ایران باشد در بین مردم این کشورها آثار منفی برای جمهوری اسلامی دارد اما اگر از سوی غرب باشد این آثار منفی متوجه دولت‌های این کشورها بوده و جنبش‌های وال‌استریت را در اروپا گسترش می‌دهد.

فرمانده قرارگاه عمار در ادامه انتخابات مجلس نهم شورای اسلامی را در چنین برهه‌ای از زمان مهم و حساس خواند و گفت: برای حضور در پای صندوق‌های رأی دعواهای جناحی تأثیرگذار نیست.

طائب اضافه کرد: اتفاقاتی که در دنیا می‌افتد می‌تواند موتور محرکی برای حضور پای صندوق‌های رأی باشد.

وی مجلس نهم را مجلسی پرکار دانست و گفت: نوع قوانین باید عوض شود چون با دنیایی روبه‌رو هستیم که همه چیز آن عوض شده و قوانین سابق دیگر جوابگو نیست.

وی با اشاره به رهنمود مقام معظم رهبری مبنی بر نیت خدایی داشتن نماینده‌ای که برای چهار سال به مجلس می‌رود بیان کرد: فردی که به مجلس برود و به فکر جیب، آبرو، قبیله و عشیره‌اش باشد شایسته نمایندگی ملت نیست.

۱۳۹۰/۱۱/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...