نسخه چاپی

جزئیات قرارداد نیمار فاش شد

جزئیات قرارداد بارسلونا با باشگاه سانتوس برای جذب ستاره برزیلی فاش شد.

به گزارش نما به نقل از فارس، گلوبو اسپورت گزارشی در خصوص انتقال نیمار به بارسلونا منتشر کرد که فاش می‌کند غول‌های کاتالان 17.1 میلیون یورو در کل به عنوان حق و حقوق این بازیکن به سانتوس و شرکت‌های DIS و Teisa پرداخت کرده‌اند. 40 میلیون یورو دیگر به عنوان کمیسیون به پدر این بازیکن پرداخت شده است.

بارسلونا در جلسه‌ای در سانتوس به اودیلیو رودریگز، نایب رئیس باشگاه رقم 16.5 میلیون یورو را پیشنهاد داد، اما ساندرو روسل در پایان مجبور شد پیشنهاد را به 17.1 میلیون یورو افزایش دهد که سپس این مبلغ تقسیم شد؛ بیش از 9 میلیون یورو به سانتوس و حدود 7 میلیون یورو به DIS و یک میلیون هم به Teisa پرداخت شد.

علاوه بر این مبلغ 171 هزار یورو به عنوان هزینه‌های اجرایی پرداخت شد.

بارسلونا همچنین در صورتی که نیمار به جمع 3 نامزد نهایی توپ طلا راه یابد، باید مبلغ 2 میلیون یورو دیگر پرداخت کند. همچنین دو دیدار دوستانه باید بین دو باشگاه برگزار شود؛ یکی در تاریخ دوم آگوست (11 مرداد) در نیوکمپ و یک بازی هم در تاریخی بین جولای و سپتامبر امسال یا همین تاریخ در سال 2014 در برزیل برگزار خواهد شد و درصورت برگزار نشدن این مسابقه بارسا باید مبلغ 4.5 میلیون یورو دیگر پرداخت کند.

گلوبو اسپورت همچنین تأیید کرد که توافقی بین دو باشگاه صورت گرفته که به بارسلونا این فرصت را می‌دهد که بهترین بازیکنان جوان برزیل را به اسپانیا بیاورد.

۱۳۹۲/۴/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...