نسخه چاپی

افشاگری‌های "خودنویس" در مورد مهاجرانی

آقای مهاجرانی كه تمام مدت عمر خود كارمند دولت یا نماینده مجلس بوده است اكنون چه گونه در سایه استعمار پیر گذران امور می‌كند؟ بعید میدانم پس انداز حقوق كارمندی حتی وزارت و وكالت بتواند هزینه زندگی‌ و تحصیل فرزندان ایشان در بلاد كفر را تامین كند. البته همه مطمئنیم كه حتا لكه خاكستری بر دامن ایشان نیست.

به گزارش نمابه نقل از باشگاه خبرنگاران، فعالیت رسانه ای رضا ربع پهلوی فرزند شاه مخلوع ایران که به مذاق جریانهای دیگر ضد انقلاب خوش نیامده باعث حمله آنان به یکدیگرشده است . سایت جرس از رسانه های فتنه 88 که بعد از انتخابات اسفند ماه تلویزیون رسایش هم به انحلال رسیده است با اشاره به مطرح شدن نام رضا پهلوی در برخی محافل خبری مطالبی را علیه وی افشاء کرده که در مقابل طرفداران ربع پهلوی در خودنویس را به عکس العمل وا داشته است.

نویسنده خودنویس نوشته است هر چه علمای طیف جرس و دوستان اصلاح طلب بیشتر سخن می‌گویند بیشتر روشن میشود که این «ایران برای همه ایرانیان» چقدر مصداق عملی‌ دارد .

وی که رهبران گفتمان اصلاحات را مسبب هدر رفتن آرزوها و شکست جنبش های اعتراضی خود و نسلش می داند ، در ادامه می گوید : " در این نوشتار اصلا بنا ندارم از سلطنت یا رضا ربع پهلوی دفاع کنم، اما این شعار‌های عوام فریبانه «دموکراسی، تساهل، ایران برای همه ایرانیان و...» با برخورد‌های حذفی و عملکرد کاملا غیر شفاف آقایان طیف جرس بسیار دردناک است، و این حسادت‌ها و تنگ نظری‌ها ورای وطن فروشی است.

بد نیست دوستان جرس برای روشن شدن افکار غیرخودی هایی‌ مثل من به چند سوال ساده پاسخ دهند.

۱-منابع مالی جرس از کجا تامین می‌شود؟

۲-آقای مهاجرانی که تمام مدت عمر خود کارمند دولت یا نماینده مجلس بوده است اکنون چه گونه در سایه استعمار پیر گذران امور می‌کند؟ بعید میدانم پس انداز حقوق کارمندی حتی وزارت و وکالت بتواند هزینه زندگی‌ و تحصیل فرزندان ایشان در بلاد کفر را تامین کند. البته همه مطمئنیم که حتا لکه خاکستری بر دامن ایشان نیست.

۳-جناب مزروعی چطور؟ باقی‌ دوستان چطور آیا همه از فروش باغ پسته کذائی همچنان ارتزاق می‌کنند؟

۴ صحبت از لابی کردن رضا پهلوی با جمهوری‌خواهان کرده‌اید، از اعضا و شفافیت در مورد «شورای هماهنگی‌» نمی‌پرسم چون بیشتر حالت شوخی‌ است!

و در انتها با حمله به گردانندگان جرس خطاب به ایشان می نویسد: "شما با ادعای رهبری جنبش مردمی این پتانسیل عظیم تغییر و شکوفایی را به بیراهه میبرید و همان کاری را تکرار می‌کنید که سالهاست به آن مشغولید، حذف غیر خودتان به هر قیمت"


۱۳۹۱/۱/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...