نسخه چاپی

بی تدبیری دولت این بار دامن شیر را گرفت

عضو كمیسیون كشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، با تأكید بر اینكه افزایش قیمت محصولات لبنی با توجه به بالا رفتن هزینه های نگه داری دام و نهاده های تولید امری طبیعی است، گفت: حمایت از تولید با كاهش هزینه های آن از جمله در اختیار قرار دادن تسهیلات به دامداران می تواند از افزایش قیمت محصولات لبنی جلوگیری كند.

به گزارش نما، محمد اسماعیل نیا با بیان اینکه بالا رفتن هزینه های تولید و عدم حمایت از مصرف کننده ثبات قیمت ها را دست نیافتنی کرده است، افزود: عدم حمایت از دامداران و بی توجهی به تولیدات ملی از سوی مسئولان کمبود برخی محصولات لبنی و افزایش قیمت آن ها را منجر شده است و این در حالی است که متولیان امر صحبت از حمایت از تولیدکننده و مصرف کننده می زنند.

نماینده مردم کاشمر، خلیل آباد و بردسکن در مجلس شورای اسلامی، با بیان این مطلب که پرداخت تسهیلات و وام های قرض الحسنه به دامداران می تواند از نابودی دامداری ها در نتیجه برجسته شدن مشکلات جلوگیری کند، تصریح کرد: افزایش ۱۵ درصدی قیمت محصولات لبنی با بی توجهی متولیان امر به رفع مشکلات تولید کنندگان کاهش اقبال عمومی مردم به خرید و در نتیجه به خطر افتادن سلامتی جامعه را در آینده نزدیک نوید می دهد.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با تأکید بر اینکه افزایش قیمت محصولات لبنی با توجه به بالا رفتن هزینه های نگه داری دام و نهاده های تولید امری طبیعی است، گفت: حمایت از تولید با کاهش هزینه های آن از جمله در اختیار قرار دادن تسهیلات به دامداران می تواند از افزایش قیمت محصولات لبنی جلوگیری کند.

این نماینده مردم در مجلس نهم با انتقاد از غفلت مسئولان در کاهش قیمت شیر و مشتقات آن، افزود: دولت باید با تأمین نهاده های دامی و حمایت از دامداران از خروج دام شیرده از چرخه تولید و هدایت آن به سمت کشتارگاه ها جلوگیری کند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، تصریح کرد: پایین آمدن هزینه تولید شیر با حمایت همه جانبه دولت از تولید کننده علاوه بر رفع مشکل گرانی به اشتغال بیشتر افراد در جامعه نیز منجر می شود.

۱۳۹۲/۴/۲۲

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...