نسخه چاپی

زمان مرحله دوم فروش هدایای احمدی نژاد

عکس خبري -زمان مرحله دوم فروش هداياي احمدي نژاد

نخستین مرحله از فروش هدایای شخصی رئیس جمهور به نفع مددجویان بهزیستی در حالی برگزار شد كه ۲۰ قلم از این هدایا كه ارزش ۱۱۰ میلیونی داشتند به قیمت ۳۸۰ میلیون تومان فروخته شد.

معاون مشارکتهای مردمی سازمان بهزیستی کشور گفت:دومین مرحله فروش هدایای شخصی رئیس جمهور به نفع مددجویان بهزیستی در اردیبهشت برگزار خواهد شد و در این مرحله حدود 20 قلم از هدایا به فروش می‌رسد.

حسین بدخشان، معاون مشارکت های مردمی بهزیستی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه در مرحله اول فروش هدایای شخصی رئیس جمهور به نفع مددجویان از 52 قلم کالا ،20 فلم توسط خیرین خریداری شد، اظهار داشت: هدف از این حرکت گسترش فرهنگ انفاق و انسان دوستی در کشور است.

وی تصریح کرد: نخستین مرحله از فروش هدایای شخصی رئیس جمهور به نفع مددجویان بهزیستی در حالی برگزار شد که ۲۰ قلم از این هدایا که ارزش ۱۱۰ میلیونی داشتند به قیمت ۳۸۰ میلیون تومان فروخته شد.

بدخشان افزود: در مرحله اول انواع ساعت‌های مچی، خودنویس، سرویس‌های نقره و گردنبندهای زینتی که به همسر رئیس جمهور هدیه شده بود به فروش رسید که در مرحله دوم هدایا ارزش بیشتری دارند.

معاون مشارکتهای مردمی سازمان بهزیستی کشور بیان داشت: تمامی عواید بدست آمده از فروش هدایای شخصی رئیس جمهور صرف هزینه‌های ساخت مسکن معلولان و مددجویان خواهد شد.

وی اظهار داشت:بر اساس برنامه ریزی انجام شده دومین مرحله از فروش هدایای شخصی رئیس جمهور به نفع مددجویان در اردیبهشت برگزار خواهد شد و در این مرحله نیز خیرین برای خرید این هدایا رقابت خواهند کرد.

بدخشان همچین در خصوص واگذاری واحدهای مسکونی به مددجویان و معلولان در طرح نهضت مسکن بهزیستی تأکید کرد: به تدریج و در زمان‌های مشخص واحدها تحویل می‌شود به طوری که تا به امروز 40 هزار واحد مسکونی تحویل شده است.

۱۳۹۱/۱/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...