نسخه چاپی

كوهكن/

منگنه به‌دست‌های اوایل انقلاب هنوز فراموش نشده‌اند

رئیس واحد سیاسی جبهه پیروان با بیان اینكه افراطی‌ترین اقدامات پس از انقلاب توسط جریان چپ و اصلاح‌طلبان انجام شده است، گفت: اگر این افراد بخواهند اعتدال را مصادره كنند، بالاترین جفا را به رئیس‌جمهور منتخب و به این كلمه انجام دادند.

به گزارش نما، محسن کوهکن رئیس واحد سیاسی جبهه پیروان خط امام و رهبری اظهار داشت: افراطی‌ترین اقدامات بعد از انقلاب در کشور را افرادی انجام دادند که موسوم به جریان چپ بودند و بعد از دوم خرداد ۷۶ با عنوان اصلاح‌طلب کار خود را دنبال کردند.

وی با بیان اینکه بخشی از این افراد سر از خارج کشور درآوردند، گفت: عده‌ای به سردمداری افرادی که اکنون فراری هستند اگر جوانی در میدان ولی‌عصر دکمه بالای پیراهنش باز بود، به وی منگنه می‌زدند و همان افراد در زمان دادستانی لیدرشان تندترین اقدامات را انجام دادند.

نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری ادامه داد: آنها بسیاری از زمین‌های مردم در شمال کشور را مصادره کردند و محاکم دادگستری را تا سالهای سال درگیر این اقدامات کردند و اگر کسی به عملکرد وقایع و اتفاقاتی که قبل و بعد از انقلاب رخ داد آشنا باشد، اساسا تندروی مربوط به منحرفین و کسانی بود که بعد از انقلاب معروف به جریان چپ شدند و بعد از دوم خرداد به عنوان اصلاح‌طلب فعالیت کردند.

کوهکن تاکید کرد: یقینا اگر قرار باشد کسی کلمه اعتدال را مصادره به مطلوب کند، حتما اصلاح‌طلبانی که با فتنه ۸۸ مرتبط بودند و یا چپ‌های تندروی دهه اول انقلاب نیستند. چرا که هنوز افرادی هستند که حافظه خوبی دارند و این موارد را فراموش نکرده‌اند و اگر در جاهایی که لیدرهای این افراد حضور داشتند جست‌وجو کنند، تندرو و افراطی‌ترین اقدامات را این افراد انجام دادند. پس توصیه می‌کنیم که این افراد به دنبال مصادره اعتدال نباشند.

وی افزود: البته معتقد هستیم در بین اصلاح‌طلبان، افراد معتقد که زیر سقف نظام بوده و هستند، وجود دارند. اما اینکه مجموعه اصلاح‌طلبان حتی بدون مرزبندی با آن که در فتنه ۸۸ فعال بودند و بخش دیگر که در این فتنه سکوت کردند، اگر بخواهند کلمه اعتدال را مصادره کنند، بالاترین جفا را هم به رئیس جمهور منتخب و هم به مفهوم این کلمه انجام دادند.

رئیس واحد سیاسی جبهه پیروان در تشریح برخی از اقدامات افراطی این جریان گفت: بنده استانی را سراغ دارم که دهه بعد از انقلاب از امام جمعه تا استاندار و فرمانداران آن همه با جریان چپ مرتبط بودند و بعد اصلاح‌طلب شدند و باید عملکرد آنها را در آن استان بررسی کرد. مثلا برای مسئله فاضلاب در گوشه‌ای از آن استان ۷، ۸ نفر را کشتند و یا به علت تقسیمات کشوری در گوشه‌ای دیگر از استان ۴، ۵ نفر دیگر را کشتند.

کوهکن اضافه کرد: فرمانده هنگ ژاندارمری این استان مستقیم به من گفت که در جریان زیرگذری که قصد داشتند در جاده فرودگاه بسازند، استاندار به من دستور تیر داد تا به مردم شلیک کنم. پس بهتر است این افراد ادعای اعتدال‌گرایی نکنند. کسانی هستند که در متن انقلاب بودند و عملکرد آنها را چه در بخش قضا که مسئولیت داشتند و دادستان و دادستان کل بودند و چه در بخش اجرا می‌توان ریز به ریز کالبدشکافی کرد و مشخص کرد آنچه که قطعا و یقینا از عملکرد مجموعه آنها بیرون نمی‌آید، اعتدال است.

وی با بیان اینکه حرکات رادیکالی و افراطی بخش تندروی اصلاحات فقط محدود به فتنه ۸۸ نیست، گفت: این افراد در سال‌های قبل از دوم خرداد ۷۶ که از عنوان چپ استفاده می‌کردند، رفتار و حرکات رادیکالی و سوپرافراطی انجام می‌دادند که کاملا قابل بررسی است.

نایب رئیس جبهه پیروان تصریح کرد: اگر شخصی عملکرد فردی را که دادستان کل انقلاب بوده بررسی کند، وی یکی از مصادیق افراطی‌‌گری در امر قضا و قضاوت بود و در گوشه گوشه عملکرد اینها افراطی‌گری وجود داشته است.

کوهکن افزود: البته در جریان اصلاحات افراد معتدلی بودند که خودشان را اصلا‌ح‌طلب می‌دانستند، اما مشی آنها اعتدالی و میانه‌روی بوده است. بخشی از آنها در فتنه ۸۸ سکوت کردند ولی اقلیتی از آنها نسبت به فتنه ۸۸ موضع‌گیری داشتند و نباید انصاف را زیر پا گذاشت.

وی در خصوص نزدیک شدن این افراد به روحانی گفت: با شناختی که از رئیس جمهور منتخب دارم، می‌دانم که وی افراد را خوب می‌شناسد و فکر نمی‌کنم جریان تند و رادیکالی اصلاحات و فتنه و یا هر جریان رادیکال دیگری بتواند به روحانی نزدیک شود.

رئیس واحد سیاسی جبهه پیروان خاطرنشان کرد: البته به این دلیل در این مورد صحبت از اصلاح‌طلبان می‌کنیم چرا که هیچ یک از افراد اصولگرا ادعا و مطالبه‌ای برای حضور در دولت یازدهم ندارند و بیشتر اصلاح‌طلبان خود را مدعی می‌دانند و مطالبه دارند، اما با توجه به شناختی که روحانی از نیروها دارد، آنها موفق نمی‌شوند که به وی نزدیک شوند و پیش‌بینی بنده این است که از افراد معتدل جریان اصلاحات که سابقه آنها به جای سیاسی، بیشتر اجرایی بوده است استفاده می‌کند.

۱۳۹۲/۴/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...