نسخه چاپی

تقاضای ۵۰ رسانه مهم از احمدی نژاد

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور از تقاضای ۵۰ رسانه داخلی و خارجی برای مصاحبه اختصاصی با رییس جمهور خبر داد.

به گزارش نما به نقل از افکارنیوز، «محمد شیخان» معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهور با اشاره به استقبال گسترده رسانه‌های داخلی و خارجی برای مصاحبه اختصاصی با محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت: تاکنون بیش از ۵۰ درخواست مصاحبه اختصاصی از سوی رسانه‌های مهم داخلی و خارجی برای مصاحبه با رئیس جمهور ایران ارائه شده است.

وی افزود: حجم درخواست‌های مصاحبه به گونه‌ای است که امکان برنامه‌ریزی برای انجام تمام آنها وجود ندارد.

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهور تصریح کرد: در تلاش هستیم با برگزاری یک کنفرانس خبری، امکان فرصت و طرح پرسش از رئیس‌جمهور محترم را برای تمامی رسانه ها فراهم نماییم.

شیخان همچنین دلیل این استقبال گسترده را رویکرد رئیس‌جمهور در قبال رسانه‌ها عنوان کرد و اظهار داشت: از آنجا که گفتمان اصلی رئیس جمهور محترم در گفت‌وگو با تمام رسانه‌ها، فطرت حقیقت جو و کمال طلب بشر را خطاب قرارداده و بر اساس صلح، دوستی، عدالت و کمال‌جویی قرار دارد، رسانه‌های داخلی و خارجی نیز از مصاحبه با ایشان استقبال کرده و برای برآورده‌ شدن این مسئله تقاضای مصاحبه اختصاصی با رئیس‌جمهور را دارند.

وی افزود: حتی برخی از آنها با وجود اینکه ممکن است امکان مصاحبه با آنان فراهم نشود خواستار مصاحبه با رئیس جمهور پس از دوازدهم مردادماه و پایان دوران ریاست جمهوری ایشان شدند.

۱۳۹۲/۴/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...