نسخه چاپی

بهره‌برداری از "بالگرد ملی" در آینده‌ نزدیك

عکس خبري -بهره‌برداري از "بالگرد ملي" در آينده‌ نزديک

امیر خلبان یاری گفت: وزارت دفاع در زمینه ساخت بالگرد، طرح‌هایی را پیش‌بینی کرده که در حال اجرای آن هستند و بالگردهایی که بخواهیم عنوان "ملی" را بر آن اطلاق کنیم، در آینده نزدیک مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس، امیر خلبان هوشنگ یاری فرمانده هوانیروز با اشاره به بحث خودکفایی در هوانیروز اظهار داشت: در یک پرواز ایمنی حرف اول را می‌زند و اگر یک بالگرد آماده پرواز نباشد هیچ کس جرات ندارد آن را به پرواز درآورد.

وی افزود: هوانیروز ارتش از نیروهایی بهره‌مند است که تخصص، ولایتمداری و پا در رکاب بودن در شمار ویژگی‌های آنان است.

* تولید بیش از 20هزار قطعه "تند مصرف" بالگرد

فرمانده هوانیروز در ادامه تاکید کرد: ما بیشتر از 20هزار قطعه "تند مصرف" بالگرد را تولید کرده‌ایم که این نشانگر بی‌نیازی ما از این گروه از قطعات است.

یاری با بیان اینکه انقلاب، برکات فراوانی برای ما به همراه داشته است، اظهار داشت: طراحی و ساخت شبیه سازهای آموزشی محصول خودباوری ماست. این باعث شده است که مقداری از ساعت پروازهای‌مان را ذخیره کنیم، زیرا خیلی از پروازها‌یمان را از همین طریق انجام می‌‌دهیم.

* ایجاد بانک اطلاعاتی و تولید سامانه اطفای حریق در هوانیروز

وی ادامه داد: همچنین توانسته‌ایم بانک اطلاعاتی ترتیب دهیم و نیز سامانه اطفای حریق، اطفای موتور و .. را ساخته‌ایم.

فرمانده هوانیروز در پایان تصریح کرد: در زمینه ساخت بالگرد، وزارت دفاع طرح‌هایی را پیش‌بینی کرده که در حال اجرای آن هستند. بالگردهایی که بخواهیم عنوان "ملی" را بر آن اطلاق کنیم، در آینده نزدیک مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

۱۳۹۱/۱/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...