نسخه چاپی

سوال مجلس از صالحي:

مشائی 300 سفر خارجی داشته است!

یك نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: مشائی بیش از 300 سفر خارجی داشته است و وزیر امور خارجه باید توضیح دهد كه این سفرها با چه مسئولیت و در چه راستایی صورت گرفته است.

علیرضا سلیمی، نماینده محلات و دلیجان درباره طرح سئوال ده نماینده مجلس از علی اکبر صالحی ، وزیر امور خارجه کشورمان درباره نقش معاون و رییس دفتر سابق رییس‌جمهور در سیاست خارجی کشور ، گفت: این سئوال را البته چند ماه پیش مطرح کرده بودیم که امروز اعلام وصول شد.

وی افزود: این سئوال درباره سفر های آقای مشائی ، رئیس دفتر سابق رئیس جمهور است و اینکه باید تکلیف این سفرها برای مردم روشن شود .

سلیمی اظهار داشت: گفته می شود مشائی بیش از 300 سفر داشته است و باید مشخص شود آیا این سفرها با نظر وزیر امور خارجه صورت گرفته است و در این صورت مأموریت آقای مشائی چه بوده و دستاورد سفرها چه بوده است.

این نماینده امضا کننده طرح سئوال از وزیر امورخارجه خاطرنشان کرد: به هر حال سفر های رئیس دفتر سابق رئیس جمهور در راستای سیاست خارجی بوده است و سیاست خارجی نیز باید تحت کنترل وزیر امور خارجه باشد و ایشان باید در این خصوص توضیح دهد.

وی تأکید کرد: باید معلوم شود مشائی چه نقش و مسئولیتی داشته است وحتی اگر هم بگویند که رئیس جنبش عدم تعهد بوده است باز این سئوال مطرح است که آیا این تعداد سفر نیاز بوده است و چرا در گذشته دیگر مسئولان چنین سفرهایی را نداشته اند.

۱۳۹۲/۴/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...