نسخه چاپی

كامبوزیا: برای خودشان امپراطوری درست كرده اند و نمی گذارند حقایق روشن شود / شفیع دروغ می گوید / بر سر عهدم با هواداران هستم

رییس فدراسیون شطرنج گفت: «آنهایی كه تحمل حرف حق را ندارند و برای خودشان در فوتبال امپراطوری درست كرده اند اجازه نمی دهند حقایق روشن شود.»

به گزارش نما محمدجعفر کامبوزيا درباره اینکه آیا هنوز او را باید عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس دانست عنوان کرد: «بله، من همچنان عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس هستم و به این مساله افتخار می کنم. مطابق اعلام وزارت ورزش اقدام می کنم و تا زمانی که صلاح بدانند در خدمت باشگاه مردمی پرسپولیس هستم.»
وی درباره اینکه در این شرایط آیا جلسه هیات مدیره برگزار می شود یا نه گفت: «این مساله طبق نظر رییس هیات مدیره انجام می شود و من تابع آن هستم.»
کامبوزیا درباره اینکه آیا هنوز بحث مدیرعاملی اش در پرسپولیس مطرح است یا نه بیان کرد: «چنین بحثی از اول هم مطرح نبود. خیال آقایان راحت باشد، قسم خورده ام مدیرعامل پرسپولیس نمی شوم.»

وی درباره اینکه محمد مایلی کهن گفته است افرادی که تحمل حساب و کتاب ندارند از آمدن کامبوزیا می هراسند اظهار داشت: «مایلی کهن عصاره این ورزش و باشگاه پرسپولیس است. نتایج درخشان او در تیم ملی و در جام ملت های آسیا 1996 امارات از یادها نمی رود.من قابل تمجیدهای او نیستم.»



عضو هیات مدیره پرسپولیس افزود: «هنوز روی حرفم و عهدم با هواداران واقعی باشگاه پرسپولیس هستم. آن روز گفتم اگر در باشگاه حضور داشته باشم تمام سعی و تلاشم را می کنم که حساب های باشگاه را شفاف کنم. آیا این حرف بدی بود؟ آیا من به خاطر این یک جمله باید این همه مورد انتقاد و توهین قرار بگیرم؟ مگر مشکلی وجود دارد که برخی نمی خواهند حساب و کتاب های باشگاه شفاف شود؟ به هر حال اگر در پرسپولیس این مسائل را پیگیری می کنم و اگر نبودم هم برای پرسپولیس دعا می کنم.»



رییس فدراسیون شطرنج افزود: «سال هاست در جایی مشغول به کار هستم که متانت و منطق در آن حرف اول و آخر را می زند. فوتبال هم مثل شطرنج از دید من چنین پتانسیلی دارد اما متاسفانه همین رفتارها باعث نابودی فوتبال شده است. آنهایی که تحمل حرف حق را ندارند و برای خودشان در فوتبال امپراطوری درست کرده اند اجازه نمی دهند حقایق روشن شود. من با چنین جماعتی حرف مشترکی ندارم.»



کامبوزیا درباره اینکه بهرام شفیع گفته است فرصت نشد در برنامه روز جمعه گذشته با وی تماس گرفته شود گفت: «ایشان دروغ می گویند و این را به صراحت بیان می کنم. شفیع علاقه ای نداشت من روی خط بیایم و حتی تماس را هم هماهنگ نکرد. بعد از قول من حرف هایی را مطرح کرد که کذب محض بود. اینکه من گفته ام دایی را نمی شناسم، به این ماه عزیزی که در آن قرار داریم چنین حرفی را نزده بودم. اگر مدرکی داشتند رو کنند اما اگر بر اساس شنیده ها در رسانه ملی این حرف ها را بیان کرده اند برای خودم متاسفم.»

اوج نیوز

۱۳۹۲/۴/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...