نسخه چاپی

كنایه سرپرست استقلال به مسئولان پرسپولیس

سرپرست استقلال ضمن انتقاد از كسانی كه می‌گویند استقلال با كدام پول به اوكراین رفته گفت: «معلوم است كه تازه‌واردها نمی‌توانند مثل فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نویی باشند.»

به گزارش نما میرشاد ماجدی درباره اردوی استقلال در اوکراین و ارزیابی او از این اردو، اظهار کرد: «در شرایطی که بسیاری از تیم‌ها به خاطر مسائلی نتوانستند به اردوی برون مرزی بروند، ما با درایت مدیریت و سرمربیمان با کمترین هزینه اردوی بسیار خوبی را سپری کردیم. ما توانستیم با یکی از تیم‌های خوب شرق اروپا بازی کرده و تجربه بسیار خوبی را کسب کنیم. در این مدت از هیاهو و حواشی دور بودیم و تنها اشکالی که وجود داشت،‌ نبودن همه بازیکنانمان از جمله حیدری و نکونام بود.»
او در پاسخ به این سوال که طبق خبر منتشر شده بر روی سایت باشگاه استقلال، علی منصوریان درباره سرنوشت نکونام با فتح‌الله‌زاده دیدار داشته، با این اوصاف آیا می‌توان نکونام را در استقلال ماندنی دانست، اظهار کرد: «من در جریان دیدار منصوریان و فتح‌الله‌زاده نیستم، اما جواد نکونام یکی از ستاره‌های فوتبال ماست. امیدوار هر چه سریع‌تر به تیم باز گردد. این که ما بتوانیم اسکلت اصلی تیم را حفظ کنیم، می‌تواند برگ برنده ما در لیگ سال بعد باشد. ما تا الان در این امر موفق بودیم و این مساله یک شاهکار است. وقتی شما اسکلت اصلی تیم را داشته باشید، سریع‌تر به تاکتیک می‌رسید و ما الان می‌خواهیم همه هم و غم خود را روی حضور مقتدرانه در فینال آسیا بگذاریم.»



سرپرست استقلال در پاسخ به این سوال که عده‌ای از مسئولان باشگاه پرسپولیس می‌گویند اگر استقلال پول نداشت، چگونه به اوکراین رفته، بیان کرد: «در اوایل صحبت‌هایم هم گفته‌ام که در یک هفته‌ حضور در اوکراین از حواشی دور بودیم. به نظرم این نوع ادبیات جز مطرح کردن خودمان چیزی نیست. شخصا علاقمند به ورود به این بحث ها نیستم. کسانی که می‌گویند چگونه استقلال این کار را کرد، باید چند سال در فوتبال باشند تا بفهمند که چگونه استقلال این کار را کرده است. قطعا تازه‌واردها نمی‌توانند مثل فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نویی باشند. ما برای سفر به عربستان و دیدار برابر الهلال هم تعداد زیادی را با خود برده بودیم و همین حرف‌ها درآمد. خدا گواه است که ما در آن سفر هم پولی خرج نکردیم. باید بین کسی که سال‌ها در فوتبال بوده با تازه واردها تفاوت وجود داشته باشد. قلعه‌نویی و فتح‌الله‌زاده سال هاست که زحمت می‌کشند و نمی‌توان سریع مثل آنها شد. ان‌شاءالله ارتباطات دیگران هم قوی می‌شود و با حداقل‌ها بتوانند به اردو بروند.»



ماجدی در پایان و در پاسخ به سوالی درباره جباری و جدایی او از استقلال، افزود: «ضمن آرزوی موفقیت برای جباری در سپاهان، یادمان نرود که استقلال یک برند است. هر کس که به این تیم می‌آید، نام پیدا می‌کند. استقلال مثل یک قطار است. این قطار از قبل از انقلاب در حال حرکت است و خوش به حال کسی که سوار آن می‌شود. این قطار متوقف نمی‌شود و کسی که از آن پیدا شود، ضرر می‌کند.»

ایسنا

۱۳۹۲/۴/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...