نسخه چاپی

مسابقات جهانی تیراندازی با نخود در انگلیس+ عكس

مسابقات جهانی تیراندازی با نخود در یكی از روستاهای انگلیس برگزار شد.

به گزارش نما به نقل از  باشگاه خبرنگاران، اين دوره از رقابت هاي قهرماني تيراندازي با نخود، روز شنبه در روستاي کوچک «ويتچام» در شرق انگليس برگزار شد. اهالي اين روستا، سالها پيش از بازي پرتاب نخود (از داخل لوله خالي با فشار فوت) در بين دانش آموزان مدارس الهام گرفتند و آن را به رخدادي ورزشي براي کسب درآمد تبديل کردند. اکنون تيراندازي با نخود هر ساله با شرکت ورزشکاراني از سراسر دنيا برگزار مي شود.

"جيم کالينز" که مدت ها است در اين رقابت ها شرکت مي کند، گفت: بر روي هدف (سيبل)، سه قسمت براي برنده شدن وجود دارد که هر يک از آنها امتيازهاي متفاوتي دارند.

1328269_584.jpg


رقابت هاي جهاني تيراندازي با نخود اکنون براي شرکت کنندگان به قدري جدي است که آنها از تازه ترين فناوري ها براي پيروزي در مسابقه استفاده مي کنند. برخي از شرکت کنندگان نيز به جاي استفاده از لوله هاي عادي از لوله هايي برخوردار از هدايت ليزري بهره مي گيرند.

"پرسي والکر"، از داوران اين دوره از مسابقات مي گويد: به نظرم شرکت کنندگان مجهز به هدايت ليزري، نسبت به ما (افراد عادي) برتري دارند. زيرا آنها با علامت ليزر مي دانند که نخود به کجا برخورد مي کند، اما ما فقط مسير را حدس مي زنيم.

در اين دوره از رقابت هاي جهاني تيراندازي با نخود، هلن فيليپس در بخش زنان عنوان نخست را به خود اختصاص داد. در بخش اصلي مسابقه براي مردان نيز راب برِسلر از انگليس جام قهرماني را به دست آورد.

۱۳۹۲/۴/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...