نسخه چاپی

ايراني مطرح كرد

احتمال پیوستن برخی گروه‌های چپ و راست به حزب فراگیر اعتداگرایی/ فعال سازی بخش بانوان در حزب فراگیر

دبیر جبهه اعتدال‌گرایان گفت: مجموعه جامعه زنان با توجه به توان تشكیلاتی كه در حوزه بانوان دارند در قالب حزب فراگیر می‌توانند به فعال‌سازی بخش بانوان در این حزب بپردازند.

"جمشید ایرانی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره فعاليت جبهه اعتدال‌گرايان در تشکیل حزب فراگیر اظهار داشت: بنا به اذعان آقاي پورموسوي مدیرکل سیاسی وزارت کشور در جلسه‌ای که 8 ماه قبل با وي داشتيم، اعتدال‌گرایان بهترین جریان برای احیای خانه احزاب سياسي در کشور به حساب می‌آیند و از ما درخواست داشتند که در اين مسیر پیشقدم شویم.

وی با بيان اينکه احزاب سياسي شناسنامه‌دار با حضور در حزب فراگیر مي‌توانند برای خود جایگاهی پیدا کنند، گفت: ما باید در مسيري که تعيين کرده‌ايم، ظرفیت‌های موجود را براساس توانمندی‌ها فعال و تجمیع کنیم و در اين ميان کميته‌هاي مختلفی همچون جامعه اسلامی مهندسین، کشاورزان، پزشکان و ... وجود دارد که بتوانند فضاسازی‌های لازم را در این خصوص انجام و به فعالیت‌های سیاسی خود هم ادامه دهند.

دبیر جبهه اعتدال‌گرایان در واکنش به ادعای برخی از افراد مبنی بر وجود مشکلات مالی بعنوان یک مانع برای تشکیل حزب فراگیر در کشور تصريح کرد: با توجه به وجود شاکله‌ اصلي احزاب در کشور بايد بتوانیم به صورت منطقی، تمامي جريان‌هاي سياسي را در کنار یکدیگر قرار دهیم تا شاهد هم‌افزایی بیشتر میان آنها باشیم.

وي تاکيد کرد: مطرح‌کردن مسئله هزینه مالی بعنوان یک مشکل در تشکیل حزب فراگیر بحث انحرافی است و با توجه به تشتتی که در میان برخی جریان‌ها وجود دارد در این شرایط نیازمند به بازسازی بيشتر ميان گروه‌ها و جريان‌هاي سياسي مختلف هستیم.

ایرانی درباره سخنان فرید‌الدین حداد‌عادل مبنی بر تشکیل حزب فراگیر براساس یک ائتلاف خاطرنشان کرد: سیستم سیاسی کشور دارای مجموعه‌های مختلف حزبي شناسنامه‌دار همچون حزب موتلفه اسلامی، جامعه اسلامی دانشگاهیان، ورزشکاران و مهندسین است لذا آنها با استفاده از ظرفیت‌های موجود در خود می‌تواند در صورت تشکیل حزب فراگیر به ادامه فعاليت بپردازند.

ایرانی با بيان اينکه احتمال دارد برخی گروه‌های چپ و راست همچون جامعه اسلامی زینب(س) در مجموعه اعتدال‌گرایی به ادامه فعالیت بپردازند؛ گفت: مجموعه جامعه زنان با توجه به توان تشکیلاتی که در حوزه بانوان دارند در قالب حزب فراگیر مي‌توانند به فعال‌سازی بخش بانوان در این حزب بپردازند.

دبیر جبهه اعتدال‌گرایان با تاکيد بر اينکه قانون‌گرایی لازمه حضور سیاسی و فعال جریان‌های سیاسی است؛ خاطرنشان کرد: بر همين اساس، در صدد تجمیع هر سه جریان سیاسی موسوم به اصلاح‌طلبي، اعتدال‌گرايي و اصولگرايي در کشور هستیم تا بتوانیم به اهداف مورد نظر خود در تشکیل حزب فراگیر دست پیدا کنیم و شخصیت‌های حقوقی سیاسی را جایگزین شخصیت‌های حقیقی کنیم تا احزاب منسجم و فراگير درصورت بروز مسائل و مشکلات مختلف پاسخگوی نیازهای کشور باشند.

۱۳۹۲/۴/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...