نسخه چاپی

كلیسایی كه با اسكلت مسلمانان ساخته شده!

عکس خبري -کليسايي که با اسکلت مسلمانان ساخته شده!

در شهر سدلیك جمهوری چك كلیسایی هست كه از چوب، آجر و فلز درست نشده بلكه از استخوان‌های مسلمانان درست شده است!

به گزارش نما، در سال ۱۲۱۸ میلادی پاپ وقت، برای نشان دادن غرورش دستور داد این کلیسا را از استخوان های مسلمانانی که برای ساخت این کلیسا کشته شده بودند، ساخته شود!
این در حالی بود که از همان زمان پاپ و همفکرانش دائما از حقوق بشر صحبت می کردند و تا امروز این ادعا وجود دارد و هنوز نژاد پرستی و قوم گرایی در میان شان وجود دارد و بر این اساس اشت که از تروریست های مسلمان کش در عراق و افغانستان و ... حمایت علنی می کنند تا مسلمانان را به مسلخ بکشانند بعد حرف از حقوق بشر بزنند گویا حقوق بشر فقط برای اروپایی ها و آمریکایی های سرمایه دار است نه بشر دیگری این ادعا ار می توان به وضوح در سالهای اخیر مشاهده کرد .

این کلیسا که مرکز جلسات رهبران مسیحیان و پاپ در زمان های مختلف در سالهای گذشه بوده و هست بر روی درب اصلی آن علنا نوشته شده است که این کلیسا با پودر استخوان های مسلمانان ساخته شده و با استخوان های مقاوم آنها تزئین شده است! و هنوز مشخص نیست که ادعا حقوق بشری غرب و رهبران آنها که گوش همه ملتها را پر کرده است منظورشان چیست و با چنین اقداماتی که در تاریخ از خودشان به جا گذاشته اند و اکنون هم مانور تبلیغاتی می دهند چع معنی می دهند.

در ساخت این کلیسا از استخوان بیش از چهل هزار مسلمان که در غرور پاپ آن زمان کشته شدند استفاده شده است ، پاپ آن زمان تابلویی را از خود به جا گذاشته است که در توهین به مسلمانان مدعی شده مسلمان ها تروریست هستند! و این تابلو بر سر در ورودی این کلیسا هنوز خودنمایی می کند.

۱۳۹۲/۴/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...