نسخه چاپی

آقای دایی مراقب حاشیه‌ها باش!

رئیس هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: كامبوزیا خودش نخواست كه مدیرعامل پرسپولیس باشد، اما در حق او جفا شد.

به گزارش نما به نقل از فارس، فداحسین مالکی پس از 8 روز سکوت در خصوص آخرین وضعیت هیئت‌مدیره و باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: اولاً باید اعلام کنم دلیل سکوت من در چند مدت اخیر بیشتر به این دلیل بود که بتوانم برای بازگشت آرامش به تیم و باشگاه پرسپولیس کمک کنم.

وی افزود: متأسفانه به هر جهت مسائل بحث و جدلی به وجود آمد که اصلاً در شأن باشگاه بزرگ پرسپولیس نبود.

از طرفی دیگر تعللی بود که از ناحیه وزارت ورزش برای انتخاب اعضای جدید هیئت‌مدیره به وجود آمد که انتخاب هیئت‌مدیره و مدیرعامل به تأخیر افتاد. به هر حال به نظر من وزارت ورزش حق دارد در این خصوص تعلل کند تا با بررسی بیشتر اعضای جدید هیئت مدیره را انتخاب کند. این حق وزارت ورزش است که وسواس داشته باشد.

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس خاطرنشان کرد:‌ اما متأسفانه همین خلأ یعنی نداشتن هیئت مدیره باعث شد برخی دوستان در هیئت مدیره کادر باشگاه و فنی مقابل یکدیگر قرار بگیرند و حرف‌هایی که در شأن باشگاه نبود بر علیه یکدیگر بزنند. همین موضوع باعث شد من سکوتم را بشکنم و به آنها اعلام کنم قرار گرفتن مقابل یکدیگر هیچ سودی برای پرسپولیس ندارد.

وی افزود: من از این بیم دارم که خدایی ناکرده حاشیه‌ها در تیم بیشتر شود. ما نباید همه موضوعات را بیشتر از این باز کنیم. شما نگاه کنید تیم‌هایی مانند استقلال، سپاهان، تراکتورسازی با آرامش هرچه تمامتر کار خود را رو به جلو می‌برد و طبیعی است در این آرامش، سرمربیان، مدیران و اعضای هیئت مدیره تأثیرات خود را بیشتر برای کمک به تیم دارند. ما هم در فصل جدید کار بسیار سختی را در پیش رو داریم و باید مراقب این حاشیه‌ها باشیم تا دوباره به پرسپولیس ضربه نزد.

مالکی تاکید کرد: علی‌رغم اینکه ما در بازی‌های تدارکاتی نتایج خوبی گرفتیم اما در برخی بازی‌ها دلچسب نبودیم. من در بازی‌های تدارکاتی پرسپولیس نبودم اما مشاورانی داشتم که به من این مسائل را اعلام کردند. البته بازی تدارکاتی فقط یک نوع بازی دستگرمی و به دلیل شناخت سرمربی از بازیکنان و نقاط ضعف تیم است. ولی ما انتظار داریم بهتر از این باشیم.

رئیس هیئت‌مدیره قرمزپوشان یادآور شد: من خدای ناکرده نمی‌خواهم در کار کادر فنی دخالت کنم اما مسائل حاشیه‌ای و مصاحبه‌هایی که علیه یکدیگر می‌شود تمرکز‌ها را به هم می‌ریزد پس من از آقای دایی عزیز می‌خواهم تا وارد حاشیه‌ها نشود و اجازه ندهد که این موضوع به پرسپولیس لطمه بزند تا موقعی که هیئت مدیره تکمیل شود. ما همه باید سنگ صبور همدیگر باشیم و در این شرایط حساس برای سربلندی پرسپولیس یکی باشیم و به همدیگر کمک کنیم. قطعاً مصاحبه علیه همدیگر دشمنان را خوشحال خواهد کرد و آنها را به هدفشان نزدیک‌تر.

وی افزود: من از همه بازیکنان و کادر فنی می‌خواهم که با قدرت به فکر جبران ناکامی فصل گذشته باشند و تأکید می‌کنم با قدرت وارد میدان شوند و به حاشیه‌ها کاری نداشته باشند.

رقبا دقیقاً برخی اوقات طوری از این حاشیه‌ها لذت می‌برند و به هدف خود می رسند که من امیدوارم دیگر شاهد این مسائل نباشیم.

مالکی در خصوص انتقادها به کامبوزیا نیز گفت: من نمی‌خواهم طرفداری کسی را بکنم و یا فرد دیگری را زیر سؤال ببرم اما حملات به کامبوزیا بی‌رحمانه بود. ایشان مدیری بیست ساله در ورزش کشور است و در جایگاه خودش عضویت هیئت‌مدیره گرفته است. برخی مسائل و حرف‌ها در حق آقای کامبوزیا به نظر من جفا بود. اصلاً باید ماجرایی را برای شما توصیف کنم. قرار بود کامبوزیا مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شود اما ایشان در جلسه‌ای به من و وزیر گفت من این پست را نمی‌پذیرم و اگر می‌پذیرفت ایشان الآن مدیرعامل باشگاه بود. پس باید با این تفاسیر همه با هم کمک کنیم آرامش پرسپولیس بیشتر شود.

وی تأکید کرد: نگه داشتن حرمت علی دایی و حتی رویانیان بر همه واجب است. علی دایی هم اسطوره‌ای بزرگ و تمام ناشدنی برای فوتبال ما و باشگاه پرسپولیس است و ایشان نباید آرامشش را به هم بزند تا دشمنان شاد شوند. من به همه دوستان اعم از بازیکنان، هوادارن، کادرفنی، هیئت‌مدیره تأکید می‌کنم دست به دست هم دهند و کدورت‌ها را کنار بزنند و به دنبال خواسته هواداران باشند. الآن برای ما مهمترین موضوع آرامش پرسپولیس و کسب نتایج درخشان است تا فصل گذشته را جبران کنیم.

مالکی در پاسخ به سؤالی که تا چه زمانی هیئت مدیره پرسپولیس انتخاب خواهد شد، گفت: عجله نکنید این موضوع در وزارت ورزش در حال بررسی است که انشالله سریع‌تر دو نفر باقیمانده نیز انتخاب و جلسات را تشکیل خواهیم داد. البته اگر ما دیدیدم نیازی به برگزاری جلسه هیئت مدیره است بر اساس قانون جلسه‌های فوری و فوق‌العاده را با ترکیب سه نفره برگزار خواهیم کرد تا تمام امورات باشگاه را بررسی و مشکلات را برطرف کنیم و هیچ نگرانی وجود ندارد.

وی افزود: البته نفرات جدیدی قرار است به ما اضافه شود که این افراد بسیار با تجربه و کاربلد هستند. این را باید فراموش نکنیم انتخاب این عزیزان را مجمع باید تأئید کند پس کمی زمان می‌گذرد البته امیدوارم سریعتر این اتفاق بیافتد.

مالکی در پایان در پاسخ به سؤالی که فعلاً سه نفر هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس چه کسانی هستند و وضعیت رویانیان چیست، گفت: فعلاً بنده آقای کامبوزیا و رویانیان به عنوان اعضا هیئت مدیره در خدمت باشگاه هستیم و رویانیان نیز فعلاً به عنوان مدیرعامل باشگاه کارها را پیگیری می‌کند. الآن مهمترین موضوع آرامش، آرامش و آرامش برای پرسپولیس است تا خدای ناکرده تیم وارد حاشیه نشود. من از همه می‌خواهم از این به بعد هم به جای قرار گرفتن مقابل یکدیگر با خونسردی همه چیز را بین خودشان حل کنند. مصاحبه‌ها علیه یکدیگر فقط آرامش را از تیم ما می‌گیرد و دیگران را شاد می‌کند. امیدوار هستم که این آرامش هرچه سریع‌تر با توجه به اینکه الآن در پرسپولیس وجود دارد بیشتر شود تا همه با خیال راحت و حمایت هواداران انشالله پرسپولیسی پرقدرت در دو جام ببینیم.

۱۳۹۲/۴/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
خودم
0
0
۱۳۹۲/۴/۲۴
اب براي شناکردن کافي نبود
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...