نسخه چاپی

مردان زیبا مراقب باشند!

مفتی وهابی در فتوای عجیبی خلوت و تنهایی مرد با جوان زیبا رو و نوجوان را شرعا حرام دانست و مدعی شد كه خلوت آنها تبعات منفی دارد.

«عبدالله داوود» مفتی وهابی گفت: خلوت مرد با جوان زیبا رو شرعا حرام است و این مسئله را در کتابهای ابن کثیر خوانده است و فتواهای متعددی که آن را حرام می کند، در این زمینه وجود دارد.


داوود افزود: باید بدانیم که علما فتواهایی در ممنوعیت تنهایی با جوان زیبا رو و نوجوان که جذابیت دارد، صادر کردند.

وی ادامه داد: زندانها پر از محکومینی است که به خاطر مسایل جنسی و اختلالات به زندان افتاده اند. باید جامعه از این مسئله پیشگیری کند.

این مفتی وهابی سپس به پخش یک قطعه ویدیویی در تویتر خود اقدام کرد و که در آن نشان می دهد باید پخش برنامه کودکان موسوم به « افتح یا سمسم» ممنوع شود زیرا که عروسک این برنامه نماد همجنسگرایی است و برای ازدواج همجنسگراها از آن استفاده می شود.

گفتنی است، داوود از هفته ها پیش در توتیر خود پیام کوتاهی به عربی منتشر کرد که در آن به آزار و اذیت زنان برای کاستن اراده آنها در کار کردن فراخوانده است. زیرا اخیرا عربستان به زنان برای کار در پاساژهای تجاری اجازه داده بود و همین امر واکنش های شدیدی در میان محافظه کاران برانگیخت.

پس از انتشار این فتواها، صدها عربستانی و کاربر تویتر به داوود حمله کردند و از وی پرسیدند که با همه قدرت به متوقف کردن زنان از کار دعوت می کنی و برخی نیز وی را به تحریک مردم و ترویج اقدامات شنیع و تعدی به زنان متهم کردند.

۱۳۹۲/۴/۲۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...