نسخه چاپی

افطار چندصدهزار تومانی در برج میلاد+ منوی غذاها

برج میلاد این روزها منو ویژه افطار دارد. نان و پنیر و آش 15 هزار تومان، 25 گرم خاویار برای باز شدن اشتها 150 هزار تومان و.... این روزها كه بسیاری از مردم به‌شدت درگیر مشكلات اقتصادی هستند جا دارد مسؤولان در شهرداری تهران همراه با مردم و رسانه‌ها با نهضت تحریم "افطاری اشرافی" همراه شوند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مدتی است موضوع سبک زندگی اسلامی را در کانون توجهات فرهنگی نظام تعریف کرده‌اند و در دیدارهایی که با مردم و مسؤولان دارند نیز این موضوع را از مهم‌ترین موضوعات جامعه بیان می‌کنند که باید در تمام حوزه‌ها به آن توجه لازم صورت گیرد.

این در حالی است که برخی اماکن عمومی، همزمان در مسیری مخالف این رویکرد کلی در حال حرکتند و به جای ترویج مفاهیم بلندی مانند ساده‌زیستی، ساده‌خوری و ساده‌پوشی، به نقطه مقابل آن یعنی زیست اشرافی و غربی دامن می‌زنند.

برج میلاد این روزها منو ویژه افطار دارد. نان و پنیر و آش 15 هزار تومان، 25 گرم خاویار برای باز شدن اشتها 150 هزار تومان و.... این روزها که بسیاری از مردم به‌شدت درگیر مشکلات اقتصادی هستند جا دارد مسؤولان در شهرداری تهران همراه با مردم و رسانه‌ها با نهضت تحریم "افطاری اشرافی" همراه شوند.


75643_925.jpg

۱۳۹۲/۴/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...