نسخه چاپی

بچه‌ ها منتظر مجموعه جدید«سنجد» باشند

نگار استخر این روزها مشغول تدارك برنامه جدیدی از مجموعه عروسكی "سنجد" است تا این عروسك محبوب بار دیگر به تلویزیون برگردد.

نگار استخر کارگردان مجموعه های عروسکی با بیان این مطلب که مجموعه عروسکی "سنجد" به زودی مهمان خانه‌های بچه‌ها می‌شود، گفت: تا دو هفته آینده جلساتی را برای چگونگی ساخت مجموعه جدید "سنجد" برگزار خواهیم کرد و پس از آن مشخص خواهد شد که این بار "سنجد" برای حضور در تلویزیون چه داستان‌هایی را دنبال خواهد کرد.


وی بیان کرد: هنوز بازیگران همراه برای این مجموعه انتخاب نشده است و به زودی اطلاعات دقیق درباره جدیدترین برنامه "سنجد" که به سفارش شبکه 2 ساخته خواهد شد، اعلام می شود. در حال حاضر نیز هیچ برنامه تلویزیونی دیگری برای تلویزیون ندارم و تمام انرژی خود را برای ساخت سری جدید مجموعه "سنجد" خواهم گذاشت.

عروسک "سنجد" یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های عروسکی تلویزیون است که در دهه 70 به تلویزیون آمد، این عروسک تلویزیونی در آن سال ها توانست موفقیت های بسیاری را در جذب مخاطب کودک و نوجوان به‌دست آورد. نگار استخر در سال 1372 فعالیت هنری خود را با "سنجد" آغاز کرد و با این عروسک در دنیای تلویزیون معروف شد.

خبرگزاری مهر

۱۳۹۲/۴/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...