نسخه چاپی

آقای گرگ، ما همه شیریم

گرگ آن كسی است كه جای دندان‌های خونینش نه تنها بر پیكر فلسطینیان كه بر پیكر انسانیت نشسته است نه منتخب فرهیخته ملت بزرگ ایران كه در حماسه ۳۷ میلیون رأی و حضور ۷۲ درصدی مردم با بیش از ۱۸ میلیون رأی انتخاب شده است.

«خراسان» در سرمقاله امروز خود نوشت:
گرگ آن کسی است که جای دندان‌های خونینش نه تنها بر پیکر فلسطینیان که بر پیکر انسانیت نشسته است نه منتخب فرهیخته ملت بزرگ ایران که در حماسه ۳۷ میلیون رأی و حضور ۷۲ درصدی مردم با بیش از ۱۸ میلیون رأی انتخاب شده است.

البته گرگ خوانی نشانه یک بیماری است اجازه بدهید این گونه بگوییم که پریشان‌گویی‌هایش شاید حاصل پریشان پنداری‌ها و پریشان‌خوابی‌هایش باشد که در هراس از قدرت ایران بزرگ به «وراجی» افتاده است.

نتانیاهو را می‌گویم. مردی که قلم از نوشتن نامش و یاد از به خاطر آوردن چهره ‌کریه‌اش شرم دارد. او که دنیا هنوز از یادآوری نقاشی بچه‌گانه‌اش در سازمان ملل متحد می‌خندد در برنامه «رو در رو با مردم» شبکه سی‌.بی‌.اس آمریکا ایران را همچنان متهم کرد که به دنبال ساخت سلاح هسته‌ای است.

او انتخاب دکتر حسن روحانی به ریاست جمهوری را ظاهری و بی‌پایه دانسته است و به قواره کوچک خویش در یک سرزمین غصبی نگاه نکرده و «جهان» را مخاطب قرار داده که؛ «دنیا نباید به حسن روحانی رئیس جمهور منتخب اعتماد کند». نخست‌وزیر رژیم جعلی اسرائیل زشتی چهره و پندارش را در گفتارش هم ریخته و منتخب ملت بزرگ ایران را «گرگی در لباس میش» خوانده که معتقد است «لبخند بزن و بمب بساز» حال آن که هر دیده‌ای که به انصاف و شناخت گشوده شود می‌بیند ما را و هر کس بهره‌ای از خرد داشته باشد درمی‌یابد که مبانی دینی ما با ساخت بمب اتم مخالف است.

فتوای روشن رهبر انقلاب به عنوان یک مرجع دینی اعلا نیز اعلامیه روشن مشی هسته‌ای ماست. ما اهل ساخت بمب نیستیم آقای نتانیاهو! این را خودت هم به قاعده باید بدانی، هراس تو و اربابت نه از بمب اتم که از هم افزایی هوشیارانه قدرت ملتی است که در انتخاباتی آزاد، شفاف و بالاتر از استانداردهای کشورهای مدعی دموکراسی، با حضوری فاخر و ۷۲ درصدی، آگاهانه رئیس جمهور خویش را انتخاب کرده است. شما از ایمان متجلی شده و بصیرت مومنانه زنان و مردان این دیار می‌ترسید. شما از «اعتماد مردم» به «جمهوری اسلامی» می‌ترسید که به چشم دیده‌اید حتی کسانی که شاید دل با جمهوری اسلامی نداشته باشند، اما دستش را «ید امین» می‌دانند و با ایمان به امانت‌داری‌اش حماسه ۲۴ خرداد را خلق کردند...

آقای نتانیاهو! کیست که نداند این دمیدن همواره شما در کوره ایران هراسی و بزرگ کردن تهدید ایران ترفندی برای امنیتی کردن فضا در سرزمین‌های اشغالی و پوشاندن بی‌تدبیری‌هایت است که تاکنون چند بار در قالب اعتراض‌ها و راهپیمایی‌های گسترده سر برآورده است. بدانید سرنوشت همه باطل کرداران تقدیر شما نیز هست و این بار نمی‌توانید زیر پرچم «ایران هراسی» مشکلات داخلی خود را از چشم مردم خود و دنیا دور کنید.

شما از خود می‌ترسید از بی‌تدبیری‌های خود و از تدبیر ملت هوشمند ایران... به تأکید می‌گویم ترس شما از مردم ماست که با عشق به جمهوری اسلامی تمام قد در برابرتان می‌ایستند پس بمب را بهانه نکنید. ما بهای ایستادگی در برابر شما و همه دنیای باطل را می‌پردازیم و این را همه دنیا می‌داند که به گاه رزم، ما را مردانی است از جنس حسین فهمیده که هزار بار قدرتمندتر از تانک تی۷۲ است. ما عباس دوران را به جهان عرضه کردیم که هزار بار در هم کوبنده‌تر از F14 بود. ما شهید تهرانی‌مقدم را رونمایی کردیم که هزار بار از هر موشکی قدرتمندتر است. و سلاحی به نام شهادت داریم که عین صلاح است و از پس هر سلاحی برمی‌آید و... این را گفتم تا بدانی ما مردان شهادتیم، اما این چند خط را هم بگذارید به حساب جواب به گرگی که مردم دنیا را نه در لباس میش، که خود میش می‌خواهد تا به راحتی آنان را به دندان بکشد، حال آن که این جا، در جمهوری اسلامی ایران همه مردم از کوچک تا بزرگ، از جمهور تا رئیس جمهور همه و همه شیر هستیم و گرگ ها، ضرب شست شیر را چشیده‌اند. پس اگر تو را عقل عبرت‌آموز هست - که شک دارم باشد - باید از در افتادن با شیر پرهیز کنی و الا نتیجه‌اش را خواهی دید.

پس آقای گرگ! یادت باشد ما از اول شیر بودیم. انتخابمان هم شیرمردی است مومن و سیاستمدار به نام حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی. ما از اول شیر بودیم اما در کشورهایی که کسانی به مشی میش حکومت می‌کردند و می‌کنند هم، شیرهایی دارند قد می‌کشند و آنان را کنار می‌زنند که فردا، برای در هم کوفتن لانه گرگ‌ها سینه سپر خواهند کرد. و آن روز دور نیست...

۱۳۹۲/۴/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...