نسخه چاپی

برخي دولت‌هاي اروپايي بدون تحريم هم ساقط شده‌اند

آقای روحانی! مواظب خائنان باشید

نماینده بروجرد در مجلس با بیان اینكه برخی دولت‌های اروپایی بدون تحریم هم ساقط شده‌اند،‌خطاب به رئیس‌جمهور منتخب گفت: آقای روحانی! مواظب خائنان باشید.

به گزارش نما به نقل از فارس، بهرام بیرانوند نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز خانه ملت در تذکری آئین‌نامه‌ای ضمن تقدیر از حضور حسن روحانی رئیس‌جمهور منتخب در مجلس و آرزوی خدمتگزاری برای او، اظهار داشت: مواردی راجع به سخنان آقای روحانی باید عرض کنم که بیان این نکات هم از جنبه علاقه‌ای است که به بقا و بالندگی نظام دارند که هم اینک آقای روحانی سکان یکی از قوای آن را برای مدت محدودی بر عهده گرفته است.

وی افزود: بنده آقای روحانی را سربازی می‌دانم که باید برای انجام هر چه بهتر وظیفه سربازی و حفاظت از منافع مردم یاری‌اش کرد.

بیرانوند ادامه داد: برادر ارجمند! به نظر می‌رسد آمارهای ارائه شده توسط شما محل تردید است، قبول داریم و غیرقابل انکار است که مسائل مهمی برای حل کردن داریم، وظیفه شما هم حل بعضی از همین مسائل است اما آنگونه که می‌گویند اوضاع سخت و پیچیده نیست.

بیرانوند ادامه داد: می‌دانیم تعدادی از دولت‌های اروپایی بدون تحریم هم ساقط شده‌اند اما ظرفیت بالای جامعه و اقتصاد ایران توان حل مسائل را داشته و دارد، شما باید به جامعه امید و به نیروهای درگیر در حل مسائل، انرژی و انگیزه بدهید، مردم ایران نقشه دشمن را می‌شناسند.

این نماینده مجلس یادآور شد: ده‌ها سال است که مردم نقشه عملیات استکبار را خوانده‌اند، دشمنان بالندگی ملت تمدن‌ساز و تاریخ‌ساز ایران اسلامی را نمی‌خواهند، ما به هوش سیاسی و درک مردم ایران اعتماد و دشمن‌شناسی مردم را قبول داریم.

وی با بیان اینکه مردم ایران در برابر آن ستمگر زورگویی که هواپیمای مسافربری را ساقط، داروی بیمار سرطانی را تحریم و دانشمند هسته‌ای را ترور می‌کند، به دستور قرآن و به حکم عقل؛ به اشد وجه مقاومت می‌کنند، تصریح کرد: مردم ایران هیچ گاه در هیچ دورانی در برابر زورگویان مستکبر ترس و تسلیم را تئوریزه و نهادینه و موجه نکرده‌اند.

«آقای روحانی! به کام شیرین مردم در انتخابات 92 اشاره کردید، کاملا درست است اما آنهایی که عامدانه انتخابات 88 را که هم شیرین‌تر بود و هم مشارکت بیشتری داشت، به کام مردم طی فتنه‌ای عظیم تلخ کردند،‌یقینا به مردم و نظام خیانت کردند».

بیرانوند با بیان اینکه آقای رئیس! مواظب خائنان باشید، گفت: فرمودید یاوه‌گویی مشکلی را حل نمی‌کند هم صدا با دل مردم باشیم؛ این جملات هم درست است، دل مردم با اسلام است، با انقلاب است، با مقام معظم رهبری است. دل مردم برای منافع ملی می‌تپد، دل مردم از استکبار، خونین است، با دل مردم هم‌صدا باشید.

۱۳۹۲/۴/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...