نسخه چاپی

رویانیان: دوست ندارم رضایتنامه انصاری‌فرد را بدهم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: اصلا دوست نداریم رضایت‌نامه كریم انصاری‌فرد را بدهیم اما چون او پسر پرسپولیس است این كار را می‌كنیم.

محمد رويانيان ابتدا در خصوص دعوتش به برزيل اظهار داشت: ما سه پيشنهاد از تيم‌هاي برزيلي براي ديدار و پيگيري کارهاي اقتصادي، فرهنگي و ورزشي داريم و در حال حاضر در حال بررسي آنها و گرفتن تصميم نهايي براي مذاکرات هستيم.

به گزارش فارس ، وي افزود: هنوز تصميم نهايي درباره سفرمان به برزيل نگرفته‌ايم اما يکي از اين پيشنهادها براي ما خيلي جالب است يعني پيشنهادي که تيم الشباب برزيل به ما داده و گفته مي‌شود حدود 7 ميليون مسلمان با اين تيم که در رده‌هاي پايه موفق است همکاري دارد. رويانيان در خصوص صحبت‌هاي فداحسين مالکي مبني بر دادن آرامش به پرسپوليس نيز گفت: من هم با اين حرف موافقم و تمام سعي و تلاشم اين است که پرسپوليس آرامش داشته باشد، مطمئن باشيد کاري مي‌کنم که حاشيه به تيم نفوذ نکند و خودم را درگير اين گونه مسائل مي‌کنم تا به تيم لطمه‌اي نخورد.

وي درباره انتقال کريم انصاري‌فرد به تراکتورسازي نيز گفت: راستش را بخواهي دوست نداريم رضايتنامه انصاري‌فرد را بدهيم چون او پسر خوب پرسپوليس است اما بايد مشکل اين جوان را حل کنيم. ما همه کريم انصاري‌فرد جوان را دوست داريم، حتي ديشب با علي دايي درباره انصاري‌فرد حرف زدم و او نيز بابت اينکه انصاري‌فرد پرسپوليسي نشده ناراحت است، اما بالاخره بايد قبول کنيم که دايي هم چاره‌اي جز دفاع از اصول حرفه‌اي و چارچوب‌هاي مربيگري خود ندارد و او طبق اصول حرفه‌اي اين تصميم را گرفت.

رويانيان ادامه داد: همه اين را بدانند انصاري‌فرد مال ماست و چاره‌اي جز اين نداريم که فعلا رضايتنامه او را بدهيم، علي رغم ميل باطني‌مان اين کار را انجام مي‌دهيم و مشکل خاصي نيست و من هم به نوبه خودم براي کريم انصاري‌فرد آرزوي موفقيت مي‌کنم اما او بايد اين را بداند اگر دايي به او حرفي زده فقط به خاطر تذکر بوده چون دلش براي مي‌سوزد.

وي در پايان يادآور شد: نکته جالب اين است که دايي بيشتر از همه انصاري‌فرد را دوست دارد اما با توجه به چارچوب حرفه‌اي و نظم و انضباط تيمي که در دستور کارش است. بالاخره اين تصميم را گرفته، ما از صميم قلب براي انصاري‌فرد آرزوي موفقيت مي‌کنيم و باز هم با او مي‌گويم او پسر پرسپوليس است.

۱۳۹۲/۴/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...