نسخه چاپی

فريبا نادري:

رقیب اكبر عبدی شدم

عکس خبري -رقيب اکبر عبدي شدم

فریبا نادری گفت: در «روبیك» بیشترین بازی را با اكبر عبدی دارم و به‌نوعی در فروش مواد، رقیب جدی او به شمار می‌روم.

فریبا نادری در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون برنا گفت: این روزها در حال بازی در سریال «روبیک» به کارگردانی مهیار عبدالملكی هستم. در این سریال نقش یک دختر خلاف‌کار را بازی می‌کنم و برای نخستین بار است که در قالب یک نقش منفی ظاهر می‌شوم.

وی اضافه کرد: به همین دلیل تمام تلاشم را به کار بستم تا در این قالب به خوبی ظاهر شوم چرا که بازیگران زن در ایران فرصت کمی برای تجربه کردن نقش‌های متفاوت دارند. برای رسیدن به این کاراکتر که در واقع یک خرده فروش مواد مخدر در بالای شهر است، تحقیقات زیادی را انجام دادم و در نهایت توانستم تا حد زیادی خودم را به این نقش نزدیک کنم.

وی ادامه داد: در این سریال بازیگرانی نظیر اکبر عبدی، کامبیز دیرباز، فریبا نادری، سارا خوئینی‌ها، مهدی ماهانی، پریناز ایزدیار و ... به ایفای نقش پرداخت. در «روبیک» بیشترین بازی را با اکبر عبدی دارم و به نوعی در فروش مواد رقیب جدی او به شمار می‌روم.

نادری در پایان تصریح کرد: در شرایط کنونی سریال‌های که در ویدئو رسانه ساخته می‌شود با اقبال مخاطبان مواجه می‌گردد و این موضوع نشان دهنده آن است که مردم به این رسانه اعتماد دارند چرا که از ممیزی‌های دست و پاگیر صدا و سیما در آن خبری نیست . من خودم از طرفدارن پر و پاقرص ‌سریال‌های ویدئو رسانه هستم و هر هفته سریال «ویلای من» را خریداری می‌کنم. امیدوارم سریال «روبیک» هم بتواند با اقبال مخاطبان مواجه شد.

۱۳۹۲/۴/۲۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...