نسخه چاپی

وقتی نوری زاد بر پای یك بهایی بوسه می زند!!!

كارگردان ورشكسته ای كه تمام دارایی و اعتبار خود را از این نظام كسب كرده است روز گذشته در وب سایت رسمی خود دست به اقدامی زد كه با توجه به صحبت های اخیر او چندان هم غیر منتظره نبود و اقداماتی كه اگر از یك انسان سالم سر بزند باعث تعجب می شود وقتی از ایشان سر می زند نه تنها باعث تعجب نمی شود بلكه كاملا انتظار نیز می رود.

به گزارش نما به نقل از سیرنیوز؛ روز گذشته نوری زاد به دیدار یک خانواده کوچک بهایی رفت و طبق معمول به اظهار نظرهایی در خور شخصیت خود پرداخته است. این فتنه گر شکست خورده که بعد از شکست انقلاب پلید مخملی که به نوعی جنون دچار شده است به تقدیر از دینی پرداخته که به منظور نابود کردن تشیع توسط یهودیان ایجاد شده و در حال حاضر نیز مرکزیت آن در حیفا قرار دارد.

این فرد که مدت ها است از روان پریشی مزمن رنج می برد به مظلوم نمایی از فرقه ای روی آورده است که تنها هدف ایجادش از بین بردن مذهب تشیع بود و از این کار با افتخار یاد می کند و همینطور در وبلاگ خود مطلبی سخیف با عنوان " بوسه بر پای یک بهایی کوچک " می نویسد و به مظلوم نمایی افراد این فرقه می پردازد.

نوری زاد وقتی دیگر نتوانست از این نظام بهره کافی را ببرد و دیگر نتوانست با ساخت فیلم های مزخرفی چون چهل سرباز بودجه این کشور را چپاول کند و دستش از بیت المال کوتاه شد شروع به اقدامات ضد حکومتی کرد شاید برای او درآمدی داشته باشد و همچنان ادامه داد تا به این مرداب متعفن کشیده شد که هر روز در حال بلعیدن او است و نوری زاد نیز در حال دست و پا زدن و کمک کردن به این مرداب متعفنی است که در آن گیر افتاده است تا شاید به جایی برسد ولی غافل از اینکه در این مرداب جز افرادی مانند خود کس دیگری نیست!

باید به این آقای به اصطلاح روشن فکر گفت چرا زمانی که مسلمانان میانمار در آتش می سوختند شما حرفی از مظلومیت نزدید چرا پای یک مسلمان میانماری که از نعمت نفس کشیدن محروم شده بود را بوسه نزدید؟ مگر نه اینکه بیشترین ظلم در کشور میانمار به مسلمانان شد و شما دم بر نیاوردید و حرفی از مظلومیت آنها نزدید حال از افرادی دفاع می کنید که حق تحصیل و شغل دولتی در این کشور را ندارند زیرا ما علاقه ای به عربستان شدن نداریم. به این فرقه های صد ساله اگر اجازه رشد می دادیم اکنون عربستانی بودیم که وهابیتی که قدمت بیش از صد سال ندارد قدرت را بر دست گرفته و به شیعیان و اهل سنت ظلم می کند.

شما از چه کسی مواجب می گیرید که سنگ بهائیان اسرائیل را به سینه می زنید زیرا تنها افرادی که از قدرت نگرفتن بهائیت در ایران ناراحت و سرخورده شده اند یهودیان صهیونیست هستند که تمام تلاش ها و برنامه ریزی های صد ساله خود را در ایران نقش بر آب دیدند.

شما خود را با رهبر کاتولیک های جهان مقایسه می کنید که پای دختر مسلمان را بوسیده است اگر چه کار شما هیچ شباهتی به اقدام پاپ ندارد زیرا او به دیگر ادیان الهی احترام گذاشته است و شما هم اگر به شخصی که از یک دین الهی پیروی می کند احترام می گذاشتید مانند او بودید ولی شما با احترام به یک فرقه ای که قصد نابودی یکی از ادیان الهی را دارد در رتبه ای پست تر از شان خود قرار گرفته اید و این نشانه ضعف شما در فهم این گونه مسائل ساده است.

شما چطور پدر و مادر این کودک را بی گناه می خوانید وقتی در حال آموزش به جوانان بهائی بوده اند و دستگیر شده اند؟ انتظار دارید با افرادی که کمر به نابودی مذهب تشیع بین جوانان کرده اند سکوت کنیم؟ بهائیانی که به اقدامات ضد حکومتی و ضد دینی دست نزنند می توانند آزادانه در کشور زندگی کنند اگر به فکر مظلومیت هستید به دنبال مسلمانانی باشید که در فرانسه به جرم داشتن حجاب از تدریس منع می شوند با اینکه مسلمانان جزو ادیان الهی هستند و بهائیان فرقه ای ضد تشیع.

واقعا برای ادامه زندگی آزادانه شما در میان مردم سالم باید احساس خطر کرد و حتما باید با این افکار های متشنج به روان پزشکی مراجعه کنید و یا حتی قبل از این گونه اقدامات یک مشورتی از روان کاو خود بگیرید و بعد به همچین کارهای بی فایده ای اقدام کنید.

۱۳۹۲/۴/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...