نسخه چاپی

صدای اعتراض قلعه نویی نسبت به نكونام بلند شد

سرمربی تیم استقلال گفت: «می خواهم بدانم نكونام كجاست. نكونام با ما قرارداد دو ساله دارد. من هم از او خبر ندارم و تعجب می كنم چرا سر تمرینات نیامده است.»

به گزارش نما امیر قلعه نویی پس از پایان تمرین روز دوشنبه استقلال درباره وضعیت آبی پوشان عنوان کرد: «شرایط بسیار خوبی پیدا کرده ایم. ظرف دو؛ سه روز آینده هم لیست آسیایی مان کامل می شود و آماده می شویم تا در مسابقات حضور پیدا کنیم. از آقای فتح الله زاده، امیری و سایر معاونان هم تشکر می کنم که نهایت تلاش خود را کردند تا تیم خوب و با کیفیت بالاتری نسبت به پارسال تا این موقع شکل بگیرد.»


وی در پاسخ به این پرسش که آیا از نقل و انتقالات رضایت دارد گفت: «صد در صد همین طور است. ما یکی، دو خروجی داشتیم و در دو سه روز آتی بازیکنان جایگزین را جذب می کنیم و شرایط بهتر می شود. باز هم می گویم شرایط نسبت به پارسال همین موقع بهتر است.»


سرمربی استقلال درباره وضعیت جواد نکونام اظهار داشت: «نکونام با ما قرارداد دو ساله دارد. من هم از او خبر ندارم و تعجب می کنم چرا سر تمرینات نیامده است. دو هفته قبل با او صحبت کردم البته قدم نورسیده را هم به او تبریک می گویم اما تعجب می کنم که چرا به تمرین نیامده است. می خواهم بدانم او کجاست.»


وی درباره اینکه گفته می شود نکونام از استقلال شکایت کرده است گفت: «من به این مسائل کاری ندارم و ورود نمی کنم. اگر سوالی درباره مسنطیل سبز دارید بپرسید.»


سرمربی استقلال درباره اینکه گفته می شود قرار است نکونام با منصوریان به منزل او بیایند گفت: «هر کسی برای افطار به منزل من بیاید قدمش روی چشم اما اطلاعی از این موضوع ندارم. صحبت هایم را با نکونام دو هفته پیش انجام دادم.»


وی درباره اخطار کمیته رسیدگی به تخلفات حرفه ای پیرامون برگزاری تمرین استقلال قبل از افطار اظهار داشت: «من از این کمیته عاجزانه خواهش می کنم که یک زمین به ما بدهند که نور داشته باشد. حرف زدن راحت است و در این مملکت همه حرف بزن هستند. کاری ندارد، این کمیته یک زمین به ما بدهد که نور داشته باشد. حرف زدن کاری ندارد و الحمدلله در این چند ساله همه حرف می زنند.»


سرمربی استقلال درباره تذکر این کمیته به نظری و جمشیدیان گفت: «من اطلاعی ندارم. از خودشان بپرسید در جلسه چه گذشت.»


وی درباره اظهارات فرزاد حاتمی و ایمان موسوی پس از جدایی از استقلال اظهار داشت: «ما تحت هر شرایطی فکر منافع باشگاه و دلخوشی مردم هستیم. آنها آن چیزی که ما می خواستیم در اوایل انجام دادند و بعدا انجام ندادند. افراد دیگر بهتر بودند و جایگزین کردیم.»

قلعه نويی درباره پیشنهاد باشگاه الشارجه به نکونام و اینکه او 48 ساعت فرصت دارد و اینکه آیا دوست دارد وی در استقلال بازی کند گفت: «هر کسی آمد داخل مستطیل سبز بازیکن استقلال است و نیامد برایش آرزوی موفقیت می کنیم. نکونام فصل گذشته و به خصوص در نیم فصل دوم بازی های خوبی انجام داد و بعد هم برای تیم ملی بازی کرد اما حالا به تمرین نیامده است. تا اینجایش را نمی دانم اما درباره مسائل دیگر نمی توانم اظهارنظر کنم.»
اوج نيوز

۱۳۹۲/۴/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...